T610 arabisk
Fra : Mads Kristiansen

Dato : 15-04-05 02:04

Hejsa..

Jeg er kommet til at sætte min SE T610 til arabisk og fatter nu
naturligvis minus, så er der nogen som ved hvordan jeg laver en master
reset? ..

Mvh Mads

Fra : Rander

Dato : 15-04-05 02:31

Fri, 15 Apr 2005 03:03:46 +0200 brugte Mads Kristiansen 7 linier på at
fortælle dette til dk.teknik.telefoni.mobil:

>Jeg er kommet til at sætte min SE T610 til arabisk og fatter nu
>naturligvis minus, så er der nogen som ved hvordan jeg laver en master
>reset? ..

<http://www.ug.dk/Uddannelse.aspx?article_id=udb-humarabisk>

Men en master reset er måske lidt drastisk - kan du ikke bare gå ind i
menuen, vælge skruenøglen, to ned, vælg, vælg, vælg?

http://rander.dk (temporarily down!)

Medborgere med lave lønninger er erfaringsmæssigt mere udsat for forkølelser end
vellønnede. Det bedste middel mod snue er derfor lønforhøjelse. (Steve Mitchell)

Fra : Ukendt

Dato : 15-04-05 10:24

"Mads Kristiansen" <mads.kristiansen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa..
>
> Jeg er kommet til at sætte min SE T610 til arabisk og fatter nu
> naturligvis minus, så er der nogen som ved hvordan jeg

Tag mobilen i lommen og gå en tur i en hvilken som helst større dansk by.

Sandsynligheden taler for, at du efter nogen tid bliver omringet af små
kultur-berigende nydanskere, som kræver at få mobilen udleveret . Det er
sket tre gange i min familie/omganskreds (Århus).

Og sådan havner muslimobilen i rette hænder.

Fra : Jim

Dato : 16-04-05 13:49

"S Hansen" <-> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det er sket tre gange i min familie/omganskreds (Århus).
>
> Og sådan havner muslimobilen i rette hænder.

Point herfra.. :0)