nyeste firmware til k700i ?
Fra : Michael

Dato : 14-04-05 18:43

Hvad er den nyeste firmware til k700i ?

/michael

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : ///M

Dato : 14-04-05 20:44

Michael wrote:
> Hvad er den nyeste firmware til k700i ?

Den man kan hente (og installere) fra deres hjemmeside.

Sakset fra tidligere tråd:
> Nyeste version er R2AE033, frigivet i december 2004

///M

Fra : Michael S.

Dato : 14-04-05 20:55

Nej, nyeste version hedder R2AL029 og er fra marts 2005

--

Med venlig hilsen / Best regards

Michael Søndergaard, A.M.M.
Insight Elektronik & Data
Benediktsgade 4
DK-5000 Odense C
Tlf : 28 19 15 95

Fra : ///M

Dato : 15-04-05 11:07

Michael S. wrote:
> Nej, nyeste version hedder R2AL029 og er fra marts 2005
>

> "///M" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

I stand corrected!

///M

Fra : Michael

Dato : 16-04-05 06:31

dennyeste hedder R2AE033 fra sonyericsson`s hjemmeside

er der ander steder man få fat i den nyeste ??

Fra : ///M

Dato : 16-04-05 11:36

"Michael" <michael@fjernvvs.dk> wrote in message
> dennyeste hedder R2AE033 fra sonyericsson`s hjemmeside
>
> er der ander steder man få fat i den nyeste ??

Det kunne jeg så også godt tænke mig at få at vide!
Jeg mente bestemt at nyeste var tilgængelig via deres hjemmeside.
Jeg opdaterede selv min telefon til R2AE033 for knap 2 mdr. siden.

--
///M

Fra : BJ

Dato : 16-04-05 11:46

"///M" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det kunne jeg så også godt tænke mig at få at vide!

Det kunne eks. være her:

http://www.totalmultiserver.com/

--
Bjørn J.

Fra : ///M

Dato : 16-04-05 12:37

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in message
> "///M" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> KLIP
> Det kunne eks. være her:
> http://www.totalmultiserver.com/
> Bjørn J.

Mange tak!

--
///M

Fra : BJ

Dato : 16-04-05 12:41

"///M" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Mange tak!

Det var da så lidt.

Her er en mere: http://www.setool.net

--
Bjørn J.

Fra : ///M

Dato : 16-04-05 12:40

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in message

> [...]

Hmm - det er jo et betalingssite. Jeg vil da ikke til at betale for at få
holdt min telefon opdateret - en af årsagerne til at jeg købte K700i og en
docking-station.

--
///M

Fra : BJ

Dato : 16-04-05 12:43

> [...]

> holdt min telefon opdateret - en af årsagerne til at jeg købte K700i og en

Så må jo vente.

PS: Man er i samme situation med en Pocket PC (PDA). Her er WM 2005 allerede
at finde.

--
Bjørn J.

Fra : Michael

Dato : 16-04-05 06:04

Er der sket nogle synlige ændringer i den ??
F.eks. selv vælge den lyd som skal bruges når man får en sms ?

/michael