SMS navigation på Nokia 6230
Fra : Cifly

Dato : 13-04-05 15:37

Hej gruppe.

Jeg er gået fra SE til Nokia og finder Nokias SMS navigation mere besværlig
end SE. Ifølge flere bekendte og diverse produkttests, burde det være
omvendt.

Så mit spørgsmål til jer er følgende:

- Er det strengt nødvendigt at gå ind i symbol menuen for at indsætte
linieskift?
- Når jeg har skrevet en SMS og går ind i tekstområdet igen, står den
forrige sms der fortsat. Kan man ikke indstille fonen til, at slette
beskeden ved afsendelse?
- Kører Nokia kun med tekstbaserede smileys? - Min tidligere SE kørte med
smileys i billeder.

Ellers kan jeg kun sige, at det er en fed fon. Mucho meget bedre end T68i.

Cifly

--
~~~~~~~~
Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 13-04-05 16:35

On Wed, 13 Apr 2005 16:36:46 +0200, "Cifly" <claussFJERN@postkasse.net>
wrote:

>Hej gruppe.

Jamen hej igen da :)

>- Er det strengt nødvendigt at gå ind i symbol menuen for at indsætte
>linieskift?

Tryk 2 gange hurtigt på 0 og du får dit linie skift

>- Når jeg har skrevet en SMS og går ind i tekstområdet igen, står den
>forrige sms der fortsat. Kan man ikke indstille fonen til, at slette
>beskeden ved afsendelse?

Kan du ikke rigtigt gøre noget ved. Andet end at bruge "Valg" tasten og
bladrer ned til slet alt og så kan du skrive løs.

>- Kører Nokia kun med tekstbaserede smileys? - Min tidligere SE kørte med
>smileys i billeder.

Ja det gør de. Men de billedsmileys er ikke ret anvendelige for
modtageren ser dem alligevel kun som tegn smileys. Medmindre at personen
har en SE telefon

>Ellers kan jeg kun sige, at det er en fed fon. Mucho meget bedre end T68i.

Enig, går også bare og venter på at der kommer tilbud på den efterkommer
med Telia abb. Så skifter jeg min 6230 ud med 6230i'eren.
Flemming Jacobsen

Fra : Cifly

Dato : 13-04-05 16:57

"Thunderbird [7100]" <praetorian[SpamSeY]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
|
| Enig, går også bare og venter på at der kommer tilbud på den efterkommer
| med Telia abb. Så skifter jeg min 6230 ud med 6230i'eren.

Takker.

Ja. 6230i supplere altså lige med det touch der mangler i 6230, som gør den
optimal. Så kan det næsten heller ikke blive bedre (og det kan det jo så
godt, bare et udtryk for min tilfredshed med 6230

Nå, men der skulle tre tryk til på 0 tasten, men det virker kun når man ikke
bruger T9. Det gør jeg imidlertid, og så ser det ikke ud til at fungere.

Har du også en løsning til den?