/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
CBB godt eller skidt ?
Fra : B.


Dato : 12-04-05 17:39

Håber i vil/kan svare på spørgsmålet i sub.
Overvejer at skifte til CBB, men vil gerne høre jeres meninger / erfaringer
med selskabet inden ?

Mvh. Brian



 
 
Funnyboy (12-04-2005)
Kommentar
Fra : Funnyboy


Dato : 12-04-05 18:54


"B." <b_denmark@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:425bf985$0$5114$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...
> Håber i vil/kan svare på spørgsmålet i sub.
> Overvejer at skifte til CBB, men vil gerne høre jeres meninger /
> erfaringer med selskabet inden ?
>
> Mvh. Brian
>

Hej Brian

Jeg har nu haft CBB i lidt over 1 år og er udmærket tilfreds med dem. Det
eneste jeg kan sige er at når man har under 10 kr. på sin saldo og ringer op
kan man risikere at deres computer æder hele beløbet til dagen efter. Har nu
oplevet det 2 gange. Og så har den også en mani med at æde 19 øre ind
imellem selv om man har fri SMS. De siger dog at det kun er noget der står
på deres hjemmeside men at den ik gør det i virkeligheden. Men ellers er det
bare noget der virker. Held og lykke med det.

Preben



Fischer (13-04-2005)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 13-04-05 04:56

> Håber i vil/kan svare på spørgsmålet i sub.
> Overvejer at skifte til CBB, men vil gerne høre jeres
> meninger / erfaringer med selskabet inden ?

CBB fungerer vist ganske fint - de har i al fald mange tilfredse kunder.

Der er dog ét problem, som jeg synes du skal være opmærksom på:

Den forbrugsoversigt du har på internettet er kun vejledende. Hvis du kendte
din saldo for 1 måned siden og fratrækker det forbrug der står på
hjemmesiden i perioden, så får du ikke nødvendigvis din saldo i dag.

Jeg ved, at nogen har undret sig over dette, og ved henvendelse til CBB har
fået beskeden, at de har trukket det korrekte forbrug, men at oversigten kun
er vejledende.
Det kræver altså at kunderne har tillid til CBB, for det er svært at
kontrollere dem.

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



Jean (13-04-2005)
Kommentar
Fra : Jean


Dato : 13-04-05 09:10

B skrev:
> Håber i vil/kan svare på spørgsmålet i sub.
> Overvejer at skifte til CBB, men vil gerne høre jeres meninger /
erfaringer
> med selskabet inden ?

Min mening er ta' Telmore istedet.... minutprisen er godtnok sølle 6 øre
højere. Bl.a. har CBB problemer med deres forbrugsoversigt, som kun er
vejlende... det er direkte morsomt... hvordan kan en forbrugsoversigt være
"vejlende". Enten har man vel brugt det der står, eller osse har man ikke.
Jeg styrer 8 konto hos Telmore, og der har aldrig været problemer med
forbrugsoversigten. Desuden får du TDC's net hos Telmore fremfor Sonofons
hos CBB... min erfaring er at TDC's er klart bedst.

Mvh Jean.



Jakob SKipper Nielse~ (30-04-2005)
Kommentar
Fra : Jakob SKipper Nielse~


Dato : 30-04-05 13:56

Jean wrote:
> B skrev:
>
>>Håber i vil/kan svare på spørgsmålet i sub.
>>Overvejer at skifte til CBB, men vil gerne høre jeres meninger /
>
> erfaringer
>
>>med selskabet inden ?
>
>
> Min mening er ta' Telmore istedet.... minutprisen er godtnok sølle 6 øre
> højere. Bl.a. har CBB problemer med deres forbrugsoversigt, som kun er
> vejlende... det er direkte morsomt... hvordan kan en forbrugsoversigt være
> "vejlende". Enten har man vel brugt det der står, eller osse har man ikke.
> Jeg styrer 8 konto hos Telmore, og der har aldrig været problemer med
> forbrugsoversigten. Desuden får du TDC's net hos Telmore fremfor Sonofons
> hos CBB... min erfaring er at TDC's er klart bedst.
>
> Mvh Jean.
>
>
Du kunne også vælge Unotel www.unotel.dk - her er det som Telmore TDC
net du bruger.

Priser
65 øre pr. min.
16 pr. sms

Hvis du opretter flere mobiler på samme adresse og navn, kan du ringe
gratis mellem nr. (du skal dog betalt opkaldsafgift på 25 øre) Har du
fastnet kommer du endnu længere ned i pris.

Kundeservice er kanon. Har skrevet til dem på mail 2 gange, og fik svar
første gang på under 2 min. og 2. gang inden for 15 min.

Gprs er lidt dyrere 15 kr. pr. mb
og du giver 2 kr. i gebyr ved optankning. Men autotank er gratis.

Portering fra Telmore tog 14 dage, så det var helt kanon.

Har været kd. hos dem siden januar og har ikke haft nogle problemer.

Man har også Websms og forbrugsoversigt som ved den andre online selskaber.

Mvh.
Jakob Nielsen



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177503
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408540
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste