Siemens SL55
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 11-04-05 22:07

Hejsa

Jeg skal have en afløser for min SE T68i, og er i den heldige
situation, at jeg ikke absolut SKAL have den nyeste teknologi.

Jeg har brug for en farveskærm, mulighed for email via IMAP samt en
kalenderfunktion. Jeg har IKKE brug for kamera, men det må gerne være
der.

Designet betyder en del for mig, og derfor har jeg kig på den aldrende
Siemens SL55.

Er der nogle dårlige ting/oplevelser/erfaringer med denne telefon?

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : ///M

Dato : 12-04-05 08:22

Bo Kamp Dudek wrote:
> Designet betyder en del for mig, og derfor har jeg kig på den aldrende
> Siemens SL55.
>
> Er der nogle dårlige ting/oplevelser/erfaringer med denne telefon?

Jeg har kun hørt dårligt om den. Min kammerat havde en som han returnerede
pga. masser af (små?)fejl. Skal du have noget konkret på den, skal du nok
have andres svar, for jeg kan ikke huske hvad den fejlede. Kun at jeg aldrig
har hørt godt om den altså.

///M

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 12-04-05 09:16

[...]

> [...]
>have andres svar, for jeg kan ikke huske hvad den fejlede. Kun at jeg aldrig

det giver selvfølgelig stof til eftertanke, selvom der ALTID er
dårlige oplevelser med alle produkter..

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Kim Andersen

Dato : 12-04-05 11:16

"Bo Kamp Dudek" <FJERNbo@bodudek.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>

> Designet betyder en del for mig, og derfor har jeg kig på den aldrende
> Siemens SL55.
>
> Er der nogle dårlige ting/oplevelser/erfaringer med denne telefon?

Jeg har sådan en liggende, lille smart telefon, desværre er den ikke så
driftsikker som andre mærker af mobiltelefoner, jeg kom ofte ud for at den
pludselig låste sig og man enten skulle fjerne batteriet eller slukke den
for at få "liv" i den igen, plus at batteri levetiden er for begrænset efter
min mening, så derfor ligger den bare og "ser" pæn ud imens jeg bruger en SE
T630 til daglig, det er også en ældre model,men den fungerer bare altid og
med væsentlig bedre batteri tid.

hilsen Kim A

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 12-04-05 12:01

[...]
> imens jeg bruger en SE
>T630 til daglig, det er også en ældre model,men den fungerer bare altid og
>med væsentlig bedre batteri tid.

og du er tilfreds med din SE T630, som jeg også har overvejet en del
gange.. ?

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Kim Andersen

Dato : 13-04-05 21:28

"Bo Kamp Dudek" <bo@bodudekFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> og du er tilfreds med din SE T630, som jeg også har overvejet en del
> gange.. ?
>
> Mvh
> Bo Kamp Dudek
> www.bodudek.dk

Til mit forbrug passer den mig væsentlig bedre end min Sl55 ja, at den så
ikke er nær så flot/ sød/ smart er et tab jeg har lært mig at leve med

Hilsen Kim A.

Fra : Miss007-8500

Dato : 13-04-05 15:00

> [...]

> Siemens SL55.
>
> Er der nogle dårlige ting/oplevelser/erfaringer med denne telefon?

Jeg købte én, dengang de lige var kommet frem. Den sødeste lille mobil jeg
nogensinde har haft. Den virkede upåklageligt, dog lidt langsom til sms'er.
men dengang fik jeg opdateret softwaren i den, så blev den lidt hurtigere
(ikke meget), men hvis man alligevel ikke er super-hurtig til at skrive
sms'er, så er den fin.

--
Trine

Kun C efter @ - ved E.mail