Nokia 6100 skriver "Contact Service"
Fra : Brian Holm

Dato : 06-04-05 21:24

Jeg har en Nokia 6100 som er defekt. Jeg kan ikke tænde den. Kun når jeg
sætter laderen til kan jeg tænde den, og så skriver den "Contact Service" og
derefter kommer den ikke vidre.

Er der nogen der ved hvad dette problem kan skyldes ??

Vh
Brian Holm
Tlf. 26 45 15 55

Fra : Torben

Dato : 07-04-05 08:28

"Brian Holm" <brian@ @ @holmsupport.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> derefter kommer den ikke vidre.
>
> Er der nogen der ved hvad dette problem kan skyldes ??

Det kan være en software fejl - det er det som regl - ellers er den måske
"væskeskadet"

Jeg har rep. nokia'er i 4 år.

Fra : A.A.

Dato : 07-04-05 08:36

Prøv at få softwaren opdateret, det kan måske hjælpe.
Ellers så er det som andre også har nævnt, at det kan være en 'væskeskade'

Er det væske der kommet i så er der ikke meget at gøre, enten så kan du
skifte den ud (den dyre løsning) eller også kigge i diverse nyhedsgrupper og
salgssteder om der skulle være en brugt til salg.

De koster ca. 1100,- fra nye af (www.mobilpriser.dk)

/A.A.

/A.A.

Fra : Svend Poulsen

Dato : 09-04-05 13:07

> [...]
> og

> Det kan være en software fejl - det er det som regl - ellers er den måske

Eller også er det en totalskadet telefon som jeg fik at vide af reparatøren
ved Sonofon, den havde været udsat for fysisk overlast.

Men hvordan kan det være, at når man så får den tilbage fra værkstedet, så
er telefonbegrænsning slået til ved sonofons simkort, dvs. den akcepterer
ikke nogen udbydere?
Og den slukker af sig selv efter et stykke tid nu, det gjorde den ikke før
indlevering til værkstedet?

Hilsen Svend

Fra : Brian Holm

Dato : 07-04-05 15:59