SE t630 og WAP
Fra : Henrik Falkentorp

Dato : 06-04-05 20:55

Har lige anskaffet mig en t630, da min t68i brød sammen, men nu har jeg
brugt en halv dag på at få waå-funktionen til at virke.

Jeg har modtaget en opsætning fra Unotel (= TDC), men det er mig umuligt at
komme på nettet via wap. - så jeg kan heller ikke hente mails til min
telefon.

Jeg kan uden problemer bruge telefonen som modem, og der kommer jeg fint på
nettet med min PDA via t630, men jeg kan altså ikke få wap-funktionen til at
virke.

Når jeg går ind via Internettjenester og og salv indtaster en URL - som fx
www.dr.dk, får jeg at vide at "GPRS parametre ikke er understøttet.
Kommunikationsfejl. Prøv igen eller kontakt din wap-udbyder". Cet har jeg
gjort, men uden held.

Kan nogen hjælpe?

Med venlig hilsen HenrikF