mobil til konfirmationspige
Fra : Finn

Dato : 05-04-05 16:26

min datter skal konfirmeres - og ønsker sig en ny mobil (den gamle en Nokia
5100)

krav til den nye er:
klaptelefon
kamera
"in-model"
og derudover gerne:
musik - radio og/eller MP3

pris u abon ca 2000

det nærmeste jeg har set er Samsung 330

er der andre som har forslag

mvh

Finn

Fra : Kim Kristensen

Dato : 05-04-05 17:10

"Finn" <finn.normann@mail.dk> skrev i en meddelelse
> min datter skal konfirmeres - og ønsker sig en ny mobil (den gamle en
Nokia
> 5100)
>
> krav til den nye er:
> klaptelefon
> kamera
> "in-model"
> og derudover gerne:
> musik - radio og/eller MP3
>
> pris u abon ca 2000
>
> det nærmeste jeg har set er Samsung 330
>
> er der andre som har forslag
>
> mvh
>
> Finn

Nokia 7200 som kan fås til ca. 1700 kr. ser også ud til at være en mulighed,
den mangler MP3-player men den kan jo fås for restbeløbet.

Ellers prøv at brug www.mobilvalg.dk

Med venlig hilsen Kim

Fra : Finn

Dato : 05-04-05 18:35

> [...]
> mulighed,
> den mangler MP3-player men den kan jo fås for restbeløbet.

Nokia har jeg kigget på - den holder ikke 5 minutter

men mobilvalg.dk er jo en kanon side - 1000 tak

Fra : Kim Kristensen

Dato : 05-04-05 19:03

> Nokia har jeg kigget på - den holder ikke 5 minutter
>
> men mobilvalg.dk er jo en kanon side - 1000 tak

Hun skal vel ikke slå søm i med den

Priserne på mobilvalg ser bestemt ikke ud til at være opdateret, de plejer
at passe på edbpriser.dk og mobilpriser.dk

Med venlig hilsen Kim

Fra : Finn

Dato : 05-04-05 20:23

> Hun skal vel ikke slå søm i med den
>
> Priserne på mobilvalg ser bestemt ikke ud til at være opdateret, de plejer
> at passe på edbpriser.dk og mobilpriser.dk
>
> Med venlig hilsen Kim

Jeg syntes bare Nokia klaptelefoner virker meget skrøbelige/lalleragtige

og måske ikke søm hun skal slå i - men den Nokia 5100 hun fik for ca 1½ år
siden - fik skiftet cover efter mindre end en måned - pga knust glas over
skærmen - det er en tøs der bruger tingene

med hensyn til priser - dvs man kan regne med, at det stort set er de
billigste man kan finde på mobilpriser?

Finn

Fra : Kim Kristensen

Dato : 06-04-05 07:42

> [...]
> skærmen - det er en tøs der bruger tingene
>
> med hensyn til priser - dvs man kan regne med, at det stort set er de

Ja unger er jo forskellige. Jeg har en søn der lige er fyldt 13 og en datter
der fylder 16 næste onsdag, de er ikke endnu kommet "til skade" med deres
mobil.

Ja de to nævnte sider er dem der efter min erfaring er bedst at bruge til
indhentning af priser. Ebdpriser.dk plejer altid at være opdateret til de
rigtige priser og mobilpriser så godt som altid, men check for en sikkerheds
skyld den pågældende forhandler.

Med venlig hilsen Kim

Fra : A.A.

Dato : 05-04-05 20:40

Hvad med en Motorola V600, mener at set dem til ca. 2100,- der er næsten
alt
(radioen er ikke med)

/A.A.

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Finn

Dato : 05-04-05 21:05

"A.A." <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad med en Motorola V600, mener at set dem til ca. 2100,- der er næsten
> alt
> (radioen er ikke med)
>
> /A.A.

den ser ok ud, men kan det være rigtigt den kun har 5Mb - og ingen mulighed
for ekstra hukommelse? det er ikke meget til MP3

Finn

Fra : Cox

Dato : 05-04-05 23:37

On Tue, 5 Apr 2005 22:04:37 +0200, Finn wrote:

> "A.A." <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> den ser ok ud, men kan det være rigtigt den kun har 5Mb - og ingen mulighed
> for ekstra hukommelse? det er ikke meget til MP3
>
> Finn

Tror du får svært ved at finde en klap-telefon der også virker som
MP3-afspiller. Der er Samsung E720 og Motorola V635, men de er vist ikke
tilgængelige i DK endnu.

V600 er så godt som ubrugelig som MP3-afspiller. Som du selv skriver pga.
hukommelsen og så fordi den kun kan spille MP3-filer i mono. Man kan fint
bruge MP3 som ringetoner i den, men det er også alt.

Men ellers en ok tlf. Kig evt. på dens "efterfølger" V535 - den kan fåes
ret billigt med Telia Express eller GO for tiden. Men om det er en
"in-telefon" for konfirmationspiger skal jeg ikke kunne sige

Fra : Rander

Dato : 05-04-05 23:47

Wed, 6 Apr 2005 00:37:27 +0200 brugte Cox 26 linier på at fortælle dette
til dk.teknik.telefoni.mobil:

>Tror du får svært ved at finde en klap-telefon der også virker som
>MP3-afspiller.

Medmindre han køber en 3-telefon <gyyyyys.wav>.

http://rander.dk (temporarily down!)

De mest afskyelige løgnere er dem, der kommer sandheden
nærmest. (Oscar Wilde)

Fra : Homer

Dato : 08-04-05 10:37

Nokia 6230 kan anbefales.
Kamera, Mp3, Radio, Spil etc. og den kan tage MMC flashkort op til 2GB.
Dog ikke klap telefon, men den er da stilig og lille og vejer ikke noget.

Pris ca. 2000,- inkl 32mb flash og høre minibøffer til mp3/radio.

MVH
Homer

Fra : A.A.

Dato : 08-04-05 14:00

Hvad med en Mpx200 (motorola) er dog ikke med radio.

/A.A.

Fra : Finn

Dato : 08-04-05 14:18

> Hvad med en Mpx200 (motorola) er dog ikke med radio.
>
> /A.A.
>
> "Homer" <homerdk@ofir.dk> skrev i en meddelelse

motorolaen - er lige i overkanten til 3k - med mindre nogen kender et sted
til 2000?

6230 har jeg selv - men den duer ikke - hun vil ha klap(s)

*s*

Fra : A.A.

Dato : 08-04-05 16:07

Så bliver mildet talt temmeligt umuligt, hvis alle tingene skal kunne værer
med.

/A.A.

Fra : Finn

Dato : 08-04-05 19:04

"A.A." <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Så bliver mildet talt temmeligt umuligt, hvis alle tingene skal kunne
> værer med.

det er jo som jeg startede med at skrive, heller ikke et must.

Fra : Finn

Dato : 12-04-05 15:47

"Finn" <finn.normann@mail.dk> skrev i en meddelelse
> min datter skal konfirmeres - og ønsker sig en ny mobil (den gamle en
> [...]
det blev en Samsung E330 - fik den til kr 1.600 alt incl, uden abon

nu har hun bare at blive glad for den