Bedste webbrowser i mobil til 2-3K
Fra : Anders Mørk

Dato : 05-04-05 07:21

Er der nogen der har et bud på hvilken mobil der har den bedste webbrowser,
hvis vi lige begrænser os til nogle der kan købes uden abbonnement for 2-3K?

Venligst,
Anders

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 05-04-05 09:36

> Er der nogen der har et bud på hvilken mobil der har den bedste
webbrowser,
> hvis vi lige begrænser os til nogle der kan købes uden abbonnement for
2-3K?

Webbrowsere er generelt på et begynderstadie endnu i mobiltelefoner/PDA'er.
Jeg kan ikke komme i tanke om nogen til den pris fra nye, men en brugt Qtek
2020 ligger i det prisleje - og det er virkeligt en lækker PDA.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Anders Mørk

Dato : 05-04-05 09:44

> [...]
> Qtek
> 2020 ligger i det prisleje - og det er virkeligt en lækker PDA.

OK, skal vi op i ca. 5K for at få noget der dur? Jeg kunne godt tænke mig at
vide lidt om hvor god browseren i en Nokia 9300 eller en Treo 650 er.

../Anders

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 05-04-05 10:16

> OK, skal vi op i ca. 5K for at få noget der dur? Jeg kunne godt tænke mig
at
> vide lidt om hvor god browseren i en Nokia 9300 eller en Treo 650 er.

9300 er ok - skærmen er bare ikke lavet til almindelig browsing. Treo'en
skal jeg ikke kunne udtale mig om.

Nokia 9300 er desuden lidt langsom i menuerne.