Operatørlogo på en Nokia 3200
Fra : Thomas Møller

Dato : 04-04-05 23:37

Halløjsa.

Jeg har en veninde, som har en Nokia 3200. Kan man ikke fjerne teksten, med
hvilket netværk telefonen har fat i. Det ser temmlig fjollet ud, når det
står hen over baggrundsbilledet :)

Min løsning ville være at få et blankt operatørlogo, men hvor får man fat i
sådan ét? Eller er der andre muligheder?

På forhånd tak,
Thomas

Fra : Nismo

Dato : 05-04-05 00:23