Problemer med Cisco 1401
Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 30-05-01 19:33

Goddag...

Jeg har en TDK Pro-@cess løsning som lige nu bruger en speedstream. Da jeg
imidlertid har behov for at pille lidt ved opsætningen har jeg anskaffet en
Cisco1401 udenom TDK.

Da jeg idag forsøgte at få din installeret fik jeg imidlertid lidt
problemer. Først forsøgte jeg mig fra hoften (bruger en 677'er - så jeg
troede mig på sikker grund) - men det lykkedes ikke. Så kørte jeg en write
erase og brugte konfigurationen fra jth.net. Men stadigvæk fungerede det
ikke...jeg kan fint pinge den interne IP, og den eksterne IP - men heller
ikke længere. Der er ingen fejl under opstart - og en show interfaces siger
at alt er oppe. Den linker også til ATM'en kan jeg se af dioden.

Når jeg kigger i konfigurationen kan jeg se, at der stadig ligger
forskellige oplysninger fra de første forsøg...forsvinder alt ikke med en
write erase ?

Hjælp! :)

Det gik dog værre eller bedre end at jeg med et par hurtige
tastekombinationer fik bekræftet at den måtte slette flash'en (ARGH!),
hvordan får jeg den reetableret....findes der drivere/images på nettet?

På forhånd mange tak!

/Kasper