Guild wars
Fra : Jacob

Dato : 12-05-05 19:58

Hej Gruppe

Jeg spiller online spillet Guild Wars.. Men bliver ofte smidt af (1-2 gange
i timen) og får en error = 7 ... nogen der ved hvad det kan være?? -
Har snakket med TDC, og min forbindelse fejler intet..

Nogen der ved hvad den fejl er, og hvordan den kan løses?

m.v.h.
Jacob

Fra : Diablo

Dato : 12-05-05 20:53

Har spillet ikke en kontakt ???? Msåke på deres hjemmeside, eller måske et
forum

Prøv denne,
http://support.guildwars.com/cgi-bin/guildwars.cfg/php/enduser/std_alp.php?p_sid=54wHQfFh

det kan jo også være at spillet er så nyt, at det stadig er under udvikling,
ligesom EVE-online, var i sin tid.

Eller hvilket som helst andet online spil.

Mvh. Diablo

Fra : Per Abrahamsen

Dato : 24-05-05 16:17

"Jacob" <jacob@got-it.org> writes:

> [...]
> Har snakket med TDC, og min forbindelse fejler intet..
>
> Nogen der ved hvad den fejl er, og hvordan den kan løses?

Jeg gætter på en firewall eller lignende software.

Fra : Jacob

Dato : 01-06-05 18:51

Hvordan ændre jeg på firewall? :$