Ang World of Warcraft. Hvilke måder laver ~
Fra : Blix

Dato : 11-05-05 12:13

Er lvl 55rogue, og sytnes hele tiden jeg er på røven med min chart. når
aldrig op over 20g. hvis det endelig sker brguer dem med det samme. nogle
der har nogle gode tricks til at lave penge???
kører elemental leatherworking, og har fortrudt det. skulle have taget
tribal men nægter at starte om igen fra 0 med leatherworking.

og så lige en anden ting, er det kun mig der syntes steder som everlok,
gadgetstan, booty bay og southshore er blevet tja en kæmpe slag mark? tænkte
på at starte en holy priest op, men lysten er ikke til at queste i de
steder. da jeg tit kører solo, så jeg ikke deler exp og loot med andre :)

ellers spiller på burning blade. alliance aka grimreaper. skriv hvis der er
nogle der vil pvp lidt eller duel

hygge

Fra : Simon Nejmann

Dato : 11-05-05 12:45

On Wed, 11 May 2005 13:13:26 +0200, "Blix"
<leanolsenREMOVE@hotmail.com> wrote:

>Er lvl 55rogue, og sytnes hele tiden jeg er på røven med min chart. når
>aldrig op over 20g. hvis det endelig sker brguer dem med det samme. nogle
>der har nogle gode tricks til at lave penge???

Tja, simpel regl: Efterlad aldrig loot - hvis du nakker en slimting så
tag det Gelatinous Goo og andre grå ting den efterlader - det fylder
op i dit inventory og bliver bare solgt ved den nærmeste vendor, men
mange bække små og sårn'...

Ellers så kan du finde et sted hvor du kan nakke fjenderne uden de
store problemer, men hvor de stadig dropper gode penge/loot og så bare
dræb løs i et par timer.

Som rogue kan du også prøve at snige dig ind og dræbe et par instance
bosses - Arcanist Doan i biblioteket i Scarlet Monastery er vist er
populært valg.

>kører elemental leatherworking, og har fortrudt det. skulle have taget
>tribal men nægter at starte om igen fra 0 med leatherworking.

WARNING WARNING!
Lad være med at droppe leatherworking og starte forfra - du vil stadig
være elemental. Der er _ingen_ måde at skifte specialicering på!
Dette er en kendt bug/feature (afhængig af hvem du taler med).

>og så lige en anden ting, er det kun mig der syntes steder som everlok,
>gadgetstan, booty bay og southshore er blevet tja en kæmpe slag mark?

Nope, honour systemet har også skabt et par mere eller mindre
permanente slagmarker her og der på min server...

>tænkte
>på at starte en holy priest op, men lysten er ikke til at queste i de
>steder. da jeg tit kører solo, så jeg ikke deler exp og loot med andre :)

Hmm, hvis du mest har lyst til at soloe hele tiden så tror jeg ikke
priest, og specielt ikke holy priest, er det bedste valg - priests er
mest en gruppe klasse...
På den anden side, hvis du har lyst til at lave en priest så gør det -
jeg kender ikke din server, men priests er generelt den mindst
spillede klasse og vi kan sagtens bruge et par flere af slagsen :)

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : ASKF

Dato : 13-05-05 04:56

Simon Nejmann ytrede sig i <i1r381lirrhtsied2u978ib6kivcfe15i7@4ax.com>
med dette:

> [...]
>
>Som rogue kan du også prøve at snige dig ind og dræbe et par instance
>bosses - Arcanist Doan i biblioteket i Scarlet Monastery er vist er

Som lvl 55 er det ganske nemt og hurtigt at køre mange low lvl instances
gennem alene og man kan så lave en AH/Bank mule som får disenchant, så
de grønne items man ikke kan sælge til en god pris på AH i stedet kan
disenchantes, for enchant regents står gerne i god kurs.

SM er et meget yndet sted at lave hurtige penge for Horde, og selv lvl
60 chars tager ofte afsted, hvis de lige skal have noget guld i en fart.
Stedet er MEGET yndet af enchanters, pga. alle de green/purple drops som
kan disenchantes til regents for stort set alle high lvl opskrifter.

Det er mindre yndet for Alliance pga. placeringen som kan være ganske
problematisk på PvP servere og på PvE/RPG servere er den bare lidt for
langt af vejen.

> [...]
>jeg kender ikke din server, men priests er generelt den mindst
>spillede klasse og vi kan sagtens bruge et par flere af slagsen :)

Jeg vil også anbefale en Shadow Priest i stedet, hvis det absolut skal
være en Priest som skal spilles som primært solo. Shadow talent træet er
konstrueret med dette formål, mens Holy træet er i langt højere grad
minded på en gruppe char.

Den eneste spellcaster klasse som jeg vil sige kan egne sig for solo er
nok en Warlock. Sjovt nok er den ikke spillet af så mange og de er lige
så efterspurgte til instances som hunters (læs: aldrig). Jeg har ellers
haft ganske gode erfaringer med Warlocks i instances, hvor de både kunne
levere en tank og være bodyguard for healer (især med at kaste Fear).

En mage kan dog også fint bruges til solo, pga. polymorf og blink, men
er egntligt designet som gruppe char.

Mine chars. er pt.:
-Bloodscalp:
Shaman lvl 36 (main)
Druid lvl 12 (skinning mule, til min shaman med tailoring og enchant -
klassen passer ikke til mit temperement, så den spilles ikke meget)
Priest lvl 12 (startede den i weekenden og vil spille den helt op)

-Dragonmaw:
Paladin lvl 17 (bryder mig ikke om den, så den bliver ikke meget højere
i lvl, men får lov til at køre mining-runs og supportere en anden char.
jeg får lavet)

-Stormrage (PvE):
Mage lvl 16 (Startede den i weekenden fordi nogle venner ville have jeg
kom og spillede sammen med dem, og så er det en lavt befolket server, så
jeg behøver ikke tænke på kø i weekenden, hvis jeg absolut vil spille)

Af disse chars. er Shaman og Paladin langt de nemmeste at få op i lvl i
starten, herefter kommer Druid, Mage og til slut Priest.

Min vurdering er at en Priest er langt den hårdeste at få op i lvl hvis
man vil køre solo (har snakket meget med andre spillere om det). Det kan
dog gå stærkt hvis man tager med i instances (på horde side starter de
ved lvl 14-16 (RFC) og næste er lvl 18-22 (WC), mens det for Alliance
først er ved lvl 20-22 (Deadmines) og lvl 25-29 (Stokades)).
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus