FarCry 64-bit patch ude
Fra : Sune Salminen

Dato : 10-05-05 21:22

Hent den her og post endelig noget om hvad der sker med spillet:
http://www.farcry-thegame.com/uk/home.php

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : FedeDorit

Dato : 10-05-05 21:59

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse
> Hent den her og post endelig noget om hvad der sker med spillet:
> [...]

Hvis man læser nærmere,skal den bruges sammen med 64bit Windows..... så den
har nok ikke så meget effekt med en 64bit CPU og et 32bit OS...

Fra : Sune Salminen

Dato : 10-05-05 22:41

FedeDorit wrote:
> "Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

/...

> Hvis man læser nærmere,skal den bruges sammen med 64bit Windows.....
> så den har nok ikke så meget effekt med en 64bit CPU og et 32bit OS...

Nej det har du ret i.. men det sagde jeg da heller ikke noget om. Jeg
går da ud fra at folk godt selv kan læse

-Sune

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-05-05 13:46

FedeDorit skrev:

> Hvis man læser nærmere,skal den bruges sammen med 64bit Windows.....

Ja, og?

64-bit software kræver sjovt nok 64-bit operativsystemer...

Fra : Sune Salminen

Dato : 12-05-05 13:50

Sune Salminen wrote:
> Hent den her og post endelig noget om hvad der sker med spillet:
> http://www.farcry-thegame.com/uk/home.php

Kom nu.... er der virkelig ikke nogen af hardcore drengene herinde der
har 64-bit XP?

-Sune

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-05-05 15:45

Sune Salminen skrev:

> Kom nu.... er der virkelig ikke nogen af hardcore drengene herinde
> der har 64-bit XP?

- Jeg har en 64-bit Ubuntu liggende.

Fra : Jakob M

Dato : 12-05-05 15:58

> Kom nu.... er der virkelig ikke nogen af hardcore drengene herinde der har
> 64-bit XP?

Læs om det her :
http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=2411

Mvh
Jakob

Fra : Sune Salminen

Dato : 12-05-05 16:11

Jakob M wrote:

> Læs om det her :
> http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=2411
>
> Mvh
> Jakob

Tak.

Hmm det ser ud til at draw distance er blevet længere og der er kommet
lidt flere detaljer hist og her.
Plus en minimal hastighedsforøgelse. Meget pudsigt at Intels 64 bit CPU
klarer sig bedre end AMD 64, når nu patchen er lavet i samarbejde med
AMD.

-Sune

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 14-05-05 11:13

"Sune Salminen" wrote

> Kom nu.... er der virkelig ikke nogen af hardcore drengene herinde der har
> 64-bit XP?

Øh jo jeg har adgang til hele 64 bit serien fra MS
Jeg mangler blot hardwaren :(

- Peter