Bots til Counter Strike
Fra : PSG

Dato : 07-05-05 15:05

Hej

Mine sønner skal til at spille CS og vil gerne øve sig lidt på nogle bots.
Men hvor henter jeg gode bots? Og hvad er det førende CS-site for tiden?

På forhånd tak
-Patrick

Fra : Brian Hansen

Dato : 07-05-05 19:04

PSG skrev:

> Mine sønner skal til at spille CS og vil gerne øve sig lidt på nogle bots.
> Men hvor henter jeg gode bots? Og hvad er det førende CS-site for tiden?

Hvilken v. af CS?

Hvis det er CS: Source, så er det allerede Bot's med.

I CS: 1.5(6) brugte jeg Podbot's: http://www.fileplanet.com/80709/80000/fileinfo/PodBot-2.5
Andre er mere til Z-Bot: http://web1.h7437.serverkompetenz.net/index.php?site=files

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : PSG

Dato : 08-05-05 12:36

"Brian Hansen" <brian_hansen@despammed.com> skrev i en meddelelse

> Hvilken v. af CS?

Tja, det ved jeg faktisk ikke. Jeg kan tilgå CS via Steam (jeg har HL2 -
installeret). Jeg har også CS:CZ og en gammel version af Generation Pack
liggende et eller andet sted, men de to er dog ikke installeret. Skal CS
installeres som separat program når jeg har Steam?

vh
Patrick

Fra : BuFFerz

Dato : 08-05-05 14:58

> Tja, det ved jeg faktisk ikke. Jeg kan tilgå CS via Steam (jeg har HL2 -
> installeret). Jeg har også CS:CZ

Så har du faktisk 3 forskellige version af Counte-Strike !
1. cs:1.6
2. cs:cz
3. cs:source (følger med HL2)

Alle 3 kan/skal du spille via steam.
cs:cz og cs:source har begge indbygget bots, som du efterspørger.
De aktiveres under hendholdsvis:

CS:CZ ->"New Multiplayer game"
CS:Source -> "Create server"
(ved begge brug fanebladene, idnen du klikker start i bunden)

> Skal CS
> installeres som separat program når jeg har Steam?

Nej, du starter bare - den version af cs du nu vil spille - via steam, så
downloader steam selv de nødvændige filer - og lægger dem hvor de skal.
(nemlig i steam mappen)

Er din pc af nyere dato anbefaler jeg klart!!.. cs:source !
Det er værd at prøve om din maskine kan trække det! Prøv

Er det en ældre pc (under 2ghz, og hvis grafikkortet er af ældre dato)
så anbefaler jeg cs:cz

1.6 er for folk der ikke har råd til de 2 andre
Eller på barnligste vis 'nægter at spille de nye versioner'
- men dem har du jo :)

(nu får jeg nok hug )

Håber det hjalp lidt - selv om det ikke kan forklares 100% i et inkelt
indlæg
- så bare spørg hvis der er mere...

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : PSG

Dato : 08-05-05 19:20

"BuFFerz" <fiktiv@email.fiktiv> skrev i en meddelelse

> Så har du faktisk 3 forskellige version af Counte-Strike !
> 1. cs:1.6
> 2. cs:cz
> 3. cs:source (følger med HL2)

Gee - der kan man bare se!

> [...]

> CS:CZ ->"New Multiplayer game"
> CS:Source -> "Create server"
> (ved begge brug fanebladene, idnen du klikker start i bunden)

Pefekt - lige hvad jeg havde brug for. Takker...!

- Patrick

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 14-05-05 11:11

"BuFFerz" wrote

> 1.6 er for folk der ikke har råd til de 2 andre
> Eller på barnligste vis 'nægter at spille de nye versioner'

hmm
Den her statistik taler vel for sig seslv
NB Data er fra 1200 CEST (12 dansk tid)
Prøv at tjekke statistikken i aften hvor antal spillere er i top (USA er
online) eller tidligt om morgenen hvor fx Japan er online

Game Current Players Current Servers Player Minutes / Month
Counter-Strike 70,025 37,967 3.398 billion
Counter-Strike: Source 19,305 11,413 1.038 billion
Counter-Strike Condition Zero 11,395 8,160 557.618 million
Day of Defeat 2,892 1,874 175.678 million
Half-Life 2: Deathmatch 959 524 49.424 million

Kilde
http://www.steampowered.com/status/game_stats.html

- Peter

Fra : BuFFerz

Dato : 14-05-05 21:36

> hmm
> Den her statistik taler vel for sig seslv

Nemlig ja - det bekræfter kun tydeligt hvad jeg skriver

Men, med tiden får folk nok:
størere computere
flere penge
og/eller de nye(ste) spil bliver billigere.

Lad mig gætte:

14. Maj 2006 vil der flere Source spillere end 1.6 spillere
(jeg giver det et års tid)

Jeg har altid værret glad for den gamle HL motor..
men da HL2 kom... ja siden har jeg kun spillet "CS:Source"...

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : BuFFerz

Dato : 08-05-05 15:02

> Og hvad er det førende CS-site for tiden?

Disse sider jeg følger med på:
www.csnation.net
http://banana.nu/
http://steam.boomtown.net/da_dk/