Diablo Lod. HJÆÆÆLP
Fra : Kasper Frederiksen

Dato : 05-05-05 12:05

Hej alle.

Jeg har store problemer med at spille diablo LOD....

Hver gang jeg prøver at CREATE eller JOINE siger den "failed to join
game" og det er hver gang!
har downloadet patch 1.10 og har aldrig spille på nett på denne com,
eller her hjemme fra....?

ved virkelig ikk var der er galt, så hvis du ved det må du MEGET gerne
være sød at skrive.....

På forhånd tak
Kasper

P.S
jeg er desperat nu....!

Fra : Ding-Dong

Dato : 05-05-05 12:10

Kasper Frederiksen skrev i en meddelelse
[SNIP]

Synes du ikke det ville være noget smartere og mere overskueligt hvis du
holder dig til 1 tråd med samme emne?
Du har postet 4 gange om det samme problem inden for 39 timer......
Med venlig hilsen

Ding-Dong

Fra : Kasper Frederiksen

Dato : 05-05-05 12:12

Ding-Dong <viper_1337@hotmail.com> skrev:

>Kasper Frederiksen skrev i en meddelelse
> [...]
det er jeg klar over, men jeg ska bar have det lort til at virke
NU!
har du nogle ideer?

Fra : Iddqd

Dato : 05-05-05 12:48

Kasper Frederiksen wrote:

> det er jeg klar over, men jeg ska bar have det lort til at virke
> NU!
> har du nogle ideer?

Det er muligt at dit problem med LOD synes altoverskyggende for dig, men
at du poster så mange tråde gør altså ikke folk mere velvilligt
indstillet overfor at hjælpe dig. Dem som har intresse i LOD kigger
sikkert alligevel i din oprindelige tråd, så det virker bedre at holde
debatten der.

Du kan prøve og kigge i de officielle forums til spillet, eller se om
ikke der står noget på producentens support side.

Mvh

Bruno

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-05-05 13:57

Kasper Frederiksen skrev:

> det er jeg klar over, men jeg ska bar have det lort til at virke
> NU!

Så køb en supporter!

Fra : Jacob

Dato : 05-05-05 14:05

Reinstaller..

Hvis du har pillet ved noget i D2 mappen, kan det være derfor (mods osv.)

/ Jacob