Sims2 - At få børn
Fra : Kate

Dato : 24-04-05 11:30

Mit simpar har ikke ad naturlig vej fået børn og da han hele tiden har
børn i tankerne, adopterede jeg en baby.
Først undrede jeg mig over leveringen, som foregik mens mine simmere
var på arbejde. Så lagde damen da bare barnet i vejsiden og kørte sin
vej....altså....;-| Nå, jeg fik min simdamen hjem og hun tog da også
ungen op, men jeg kan ikke købe en vugge til barnet. Skal jeg bare købe
en almindelig seng? Det virker underligt at jeg kan få et barn, men
ikke købe tilbehør til det.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 24-04-05 23:25

> Mit simpar har ikke ad naturlig vej fået børn og da han hele tiden har
> børn i tankerne, adopterede jeg en baby.

Giv det lidt tid. Efter nogle gange Jahuu, burde kvinden få kvalme et par
dage efter, og kaste op i toilettet. Det er tegn på at hun er gravid.

> ungen op, men jeg kan ikke købe en vugge til barnet. Skal jeg bare købe
> en almindelig seng? Det virker underligt at jeg kan få et barn, men
> ikke købe tilbehør til det.

Under indkøb kan du finde forskelligt udstyr til en spæd, bl.a. en vugge som
hedder "børnebeholder" i spillet
Indkøb --> Diverse --> Børn (Bamselogo) --> Børnebeholder

Mvh

Emil

Fra : Kate

Dato : 25-04-05 18:08

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> wrote in

> Giv det lidt tid. Efter nogle gange Jahuu, burde kvinden få kvalme
> et par dage efter, og kaste op i toilettet. Det er tegn på at hun
> er gravid.

Jeg kan ikke helt afgøre om det har haft Juhuu. Godt nok siger han ofte
lyde som om han opfordrer til sjov i sengen, men nu har de været gift
længe uden hverken kvalme eller børn.
Kan det have noget med at gøre at Joe, min mandsim, er blevet ældre og
hun stadig er ung? Forleden så jeg han sad og rystede som en
parkinsonpatient da han spillede skak.

Okay, den må jeg lede efter så. Tak.

Fra : Grunt

Dato : 25-04-05 18:45

On 25 Apr 2005 17:07:59 GMT, Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>
>Jeg kan ikke helt afgøre om det har haft Juhuu. Godt nok siger han ofte
>lyde som om han opfordrer til sjov i sengen, men nu har de været gift

Det er dig, som gud, der skal jahuu dem. Forresten kan konen, hvis du siger
manden er blevet for gammel, da godt jahuu med en særdeles god ven og nabo.
Naturligvis kan den slags føre til skilsmisse. Men heldigvis er simverdenen ikke
helt det samme som vores, for manden render ikke rundt med et haglgevær for at
forhindre jahuu med hans kone.

Der har i et simforum blevet spekuleret på om kvinder kan jahuu sammen og om
mænd kan. Kan ikke lige huske om det gik for sig.

Fra : Morten Rønnelund

Dato : 25-04-05 18:49

> [...]
> simverdenen ikke
> helt det samme som vores, for manden render ikke rundt med et haglgevær

Man kan næsten ikke undgå selv at få lyst til noget jahuu - nu hvor det jo
er mandag i en ulige uge af en lige måned.

--
Rønnelund
PoP3: Prinsen bliver endnu mørkere

Fra : Peter T.

Dato : 26-04-05 07:38

Grunt leverede følgende historie fra de varme lande:

> Der har i et simforum blevet spekuleret på om kvinder kan jahuu sammen
> og om mænd kan. Kan ikke lige huske om det gik for sig.

Det kan de. Jeg har prøvet med både to kvinder og to mænd. Men der kommer
ingen unger ud af det. :) Og jeg gad godt vide om det også kan lade sig
gøre, at lave en trekant. ;)

--
Folk er sære... de brokker sig over prisen på 1 l. benzin,
men betaler gladeligt 14 kr for en ½ l. postevand.

Fra : Morten Rønnelund

Dato : 26-04-05 07:48

> Det kan de. Jeg har prøvet med både to kvinder og to mænd. Men der
> kommer
> ingen unger ud af det. :) Og jeg gad godt vide om det også kan lade sig
> gøre, at lave en trekant. ;)

Respekt for den grafiker, der har sagt: "Jeg laver lige animationen til det
.... HVIS NU en eller anden 'pornoen-er-frigivet'-dansker forsøger sig."

--
Rønnelund
PSP ude 1. september, officielt bekræftet:

Fra : Peter T.

Dato : 26-04-05 08:00

Morten Rønnelund leverede følgende historie fra de varme lande:

> Respekt for den grafiker, der har sagt: "Jeg laver lige animationen
> til det ... HVIS NU en eller anden 'pornoen-er-frigivet'-dansker
> forsøger sig."

Hehe ja. Eller en extension, som hedder; Sims 2 goes woodstock '69. :)

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 28-04-05 10:11

> Respekt for den grafiker, der har sagt: "Jeg laver lige animationen til
> det ... HVIS NU en eller anden 'pornoen-er-frigivet'-dansker forsøger
> sig."
>
> --

Ahem.........(Rømmer mig lige)

Jeg spiller IKKE Sims2 (Kun The Sims)

Men jeg følger med på alt.games.the-sims, og ifølge hardcore spillere, så
kan simmerne altså oxo Jahuu'e i omklædningsrum i forretningerne. Endda så
højlydt at ingen af de andre simmere, i forretningen, er i tvivl om hvad der
foregår. Så det er oxo endnu en mulighed for at score venner, eller miste
venner

VH Pernille

Fra : René Lønstrup

Dato : 28-04-05 10:20

Pernille Lauridsen wrote:
> [...]
> forretningerne. Endda så højlydt at ingen af de andre simmere, i
> forretningen, er i tvivl om hvad der foregår.

Ja, det prøvede en af mine simmere, og det gik åbenbart meget godt, for
ekspedienten i butikken kom farende ihvertfald hen og heppede på dem
(øhh, udenfor omklædningsrummet, naturligvis)

--
Mvh René Lønstrup
web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : Grunt

Dato : 26-04-05 09:10

On 26 Apr 2005 06:38:29 GMT, "Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>
>Det kan de. Jeg har prøvet med både to kvinder og to mænd. Men der kommer
>ingen unger ud af det. :) Og jeg gad godt vide om det også kan lade sig

Sikkert ikke, en sim vil nægte at gå i seng hvis der ligger en anden i den eller
i en 2 mandsseng hvis der er 2 i forvejen.

Fra : Peter T.

Dato : 26-04-05 09:38

Grunt leverede følgende historie fra de varme lande:

> Sikkert ikke, en sim vil nægte at gå i seng hvis der ligger en anden i
> den eller i en 2 mandsseng hvis der er 2 i forvejen.

Juhuu kan også lade sig gøre i spabadet, hvor der kan sidde 3-4 Simmer.

Fra : Grunt

Dato : 26-04-05 15:08

On 26 Apr 2005 08:37:33 GMT, "Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in
dk.spil.computer:

>Grunt leverede følgende historie fra de varme lande:

>Juhuu kan også lade sig gøre i spabadet, hvor der kan sidde 3-4 Simmer.

Det har jeg faktisk set (men kun 2 sims) i en trailer om sims2, hvor der holdes
en abefest. De kom vist ikke op efter luft.

Fra : devilman

Dato : 26-04-05 19:35

http://forums.modthesims2.com (du skal være over 18 og reg.for at kunne
finde den rigtige gruppe)

men det er ikke for sarte sjæle................LOL

--------------------------------©--------------------------------------------------

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 25-04-05 23:38

> Jeg kan ikke helt afgøre om det har haft Juhuu. Godt nok siger han ofte
> lyde som om han opfordrer til sjov i sengen, men nu har de været gift
> længe uden hverken kvalme eller børn.

Få dem begge til at slappe af i sengen. Hvis begge har kendt hinanden længe
nok, burde der være mulighed for at vælge JaHuuu. Så dykker begge under
dynerne og hygger sig, så det ikke kan misforstås hvad de laver.

> Kan det have noget med at gøre at Joe, min mandsim, er blevet ældre og
> hun stadig er ung? Forleden så jeg han sad og rystede som en
> parkinsonpatient da han spillede skak.

Jeg ved ikke om en ældre kan dyrke JaHuu med en simmer i almindelig alder?
Prøv det af, ved at få dem begge til at slappe af i sengen, og se om det er
muligt at beordre dem til JaHuu.

Mvh

Emil

Fra : Kate

Dato : 30-04-05 11:04

> Jeg ved ikke om en ældre kan dyrke JaHuu med en simmer i
> almindelig alder? Prøv det af, ved at få dem begge til at slappe
> af i sengen, og se om det er muligt at beordre dem til JaHuu.

Okay, det må afprøves. Jeg har lagt dem tidligt i seng flere gange, men
synes nu ikke de virkede som om de gjorde noget. Har også forsøgt at
klikke på dem, men muligheden for Juhu har ikke været der.

Jeg forsøger mig igen

Fra : Grunt

Dato : 30-04-05 14:26

On 30 Apr 2005 10:04:27 GMT, Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>synes nu ikke de virkede som om de gjorde noget. Har også forsøgt at
>klikke på dem, men muligheden for Juhu har ikke været der.

Obs, at de ikke skal gå i seng med slappe af i sengen, der er forskel.

Fra : Kate

Dato : 30-04-05 14:40

Grunt <gruntsaver@msn.com> wrote in

> Obs, at de ikke skal gå i seng med slappe af i sengen, der er
> forskel.

Ja, det var jo den jeg ikke lige havde fanget. Jeg lagde dem til at
slappe af og først kunne jeg ikke bede om juhu, men lod dem omfavne.
Efter en omfavnelse kunne jeg udbede mig juhu
Nu venter vi barn...fniiis....Juhu er godt nok noget af en seance med
fyrværkeri og hele molevitten.
Grethe har ikke haft morgenkvalme, selvom hun har været nervøs for det,
men hun buler godt ud og er sulten og træt hele tiden, ja, hun skal
også tisse meget oftere

Jeg har godt nok fået købt seng og puslebord til barnet, men huset er
ikke ret stort. Kan jeg købe et større hus til dem, eller skal jeg
prøve om jeg kan finde ud af at bygge til? Hvad er bedst/nemmest?

Fra : Grunt

Dato : 30-04-05 15:35

On 30 Apr 2005 13:39:56 GMT, Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]

>ikke ret stort. Kan jeg købe et større hus til dem, eller skal jeg
>prøve om jeg kan finde ud af at bygge til? Hvad er bedst/nemmest?

Det kommer an på hvor mange penge der er til rådighed.

Skal du bygge ud, så skal du finde ud af at fjerne en væg.
Alternativt bygge opad hvis der er plads til en trappe. Ellers kan trapper laves
udendørs og føres op til en altan. Der er utallige muligheder.
Og børn er ikke små ret længe så de skal hver især have egen seng m.m.

Fra : Kate

Dato : 01-05-05 09:28

> Og børn er ikke små ret længe så de skal hver især have egen seng
> m.m.

Det var nemlig det jeg tænkte. Jeg købte en "børnebeholder" som jeg fik
anvist tidligere og fandt også et puslebord. Disse ting står nu i
soveværelset, men når barnet skal have en rigtig seng nytter det jo
ikke at det skal være i soveværelset, det skal da have sit eget værelse

Jeg må se om jeg kan finde ud af at bygge ud.
Hvis jeg vælger at købe et af de andre huse i nabolaget sælger jeg så
mit eget hus, og hvad men mine ting? Kan jeg bestille en flyttebil
eller...?

Fra : Grunt

Dato : 01-05-05 10:16

On 01 May 2005 08:27:56 GMT, Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Jeg må se om jeg kan finde ud af at bygge ud.

Fjern taget og byg opad.

>Hvis jeg vælger at købe et af de andre huse i nabolaget sælger jeg så
>mit eget hus, og hvad men mine ting? Kan jeg bestille en flyttebil
>eller...?

Du mister alle dine ting men får værdien af dem sat ind på din konto.

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 30-04-05 23:03

> Jeg har godt nok fået købt seng og puslebord til barnet, men huset er
> ikke ret stort. Kan jeg købe et større hus til dem, eller skal jeg
> prøve om jeg kan finde ud af at bygge til? Hvad er bedst/nemmest?

Hvis du har penge nok, kan du flytte til et større hus. Hvis du har få
penge, er det bedst at udbygge huset du bor i.
Det koster en del penge at flytte til et andet hus, fordi du får ikke så
mange penge for dine brugte møbler og andet inventar, og når du er flyttet
til et større hus skal du købe nye møbler til fuld pris.

Mvh

Emil

Fra : Kate

Dato : 01-05-05 09:31

> [...]
> ikke så mange penge for dine brugte møbler og andet inventar, og
> når du er flyttet til et større hus skal du købe nye møbler til

Okay, nej, det har jeg nok ikke penge nok til. Hun er jo holdt op med
at arbejde i mens hun er gravid og derfor lever de nu kun af hans
indkomst. Han tjener da rimeligt godt, tror jeg, men nu hvor der skal
bruges penge på et barn ryger der en hel del til det.

Jeg forsøger at bygge ud og så ser vi hvad der sker. Jeg vender jo nok
tilbage med flere spørgsmål