DII og items
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-04-05 16:27

Greetings!

Finder der komplette lister over rare, semirare og unique items i
'Diablo II LoD v1.10' ?

Fra : Ding-Dong

Dato : 19-04-05 18:45

Jesper G. Poulsen skrev i en meddelelse
> Greetings!
>
> Finder der komplette lister over rare, semirare og unique items i
> 'Diablo II LoD v1.10' ?

Prøv at kigge på Blizzards egen site om det spil.
Ellers så besøg d2x.dk
Med spilsom hilsen

Ding-Dong

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-04-05 20:45

Ding-Dong skrev:

> Prøv at kigge på Blizzards egen site om det spil.

Jeg fandt intet hos Blizzard.

> Ellers så besøg d2x.dk

Den er noget underligt opbygget.

Jeg har et armour som jeg har to identiske eksemplarer af. Jeg ville
gerne, hvis jeg kunne finde nøjagtigt dette på en liste.

Fra : Ding-Dong

Dato : 20-04-05 13:40

Jesper G. Poulsen skrev i en meddelelse
> Den er noget underligt opbygget.
Det må være en tilpasningssag:c)

> Jeg har et armour som jeg har to identiske eksemplarer af. Jeg ville
> gerne, hvis jeg kunne finde nøjagtigt dette på en liste.
Skriv her hvad det er for nogen så skal jeg gerne guide dig igennem d2x.dk
og i øvrigt smide link til det:c)
Med spilsom hilsen

Ding-Dong

Fra : Highlander

Dato : 19-04-05 21:12

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote in message
> Greetings!
>
> Finder der komplette lister over rare, semirare og unique items i
> 'Diablo II LoD v1.10' ?

da jeg spillede - pre-v1.10 - var diabloii.net uptodate med items mm

Highlander
--
A ball you can see in the rough from 50 yards away is not yours.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-04-05 10:37

Highlander skrev:

> da jeg spillede - pre-v1.10 - var diabloii.net uptodate med items mm

Der står en masse om prefix'er og suffix'er, men det er ikke det jeg
søger. Se evt. mit svar til 'Ding-Dong'.

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-05 17:21

On 20 Apr 2005 09:37:05 GMT, "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote:

>Der står en masse om prefix'er og suffix'er, men det er ikke det jeg
>søger. Se evt. mit svar til 'Ding-Dong'.

Der er for mange mulige prefixes og suffixes for rares og hvert item
genereres med et tilfældigt navn så det ville være umuligt at lave en
komplet liste.

Fra Arreat Summit:
"Although it may be possible to find two Rare items with the same
stats, chances are it will have a different name. It is theoretically
possible for two Rare items with the same stats and name to exist
however it is pretty unlikely. Because of this, a complete list of
Rare Items cannot be listed."

Men du kan finde en liste over uniques her:

http://www.battle.net/diablo2exp/items/uniques.shtml

Mvh.

Cecilie

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-04-05 19:45

Cecilie Christensen skrev:

> Der er for mange mulige prefixes og suffixes for rares og hvert item
> genereres med et tilfældigt navn så det ville være umuligt at lave en

Jeg har to armours med samme stats og samme navn. Og jeg kan ikke finde
dem i nogen steder på nettet. Det er to forskellige characters der har
fundet de to eksemplarer.

Fra : Ding-Dong

Dato : 20-04-05 20:56

Jesper G. Poulsen skrev i en meddelelse
> Jeg har to armours med samme stats og samme navn. Og jeg kan ikke finde
> dem i nogen steder på nettet. Det er to forskellige characters der har
> fundet de to eksemplarer.

Hvad er navnet/titlen på de 2 armors?
Med venlig hilsen

Ding-Dong

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-04-05 08:42

Ding-Dong skrev:

> Hvad er navnet/titlen på de 2 armors?

'The Spirit Shroud' - Ghost Armor.

Fra : Thomas \(6100\)

Dato : 21-04-05 09:32

> 'The Spirit Shroud' - Ghost Armor.

Her er den:

http://www.battle.net/diablo2exp/items/exceptional/uarmor.shtml

mvh

Thomas

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-04-05 10:12

Thomas (6100) skrev:

> http://www.battle.net/diablo2exp/items/exceptional/uarmor.shtml

Doh!
- Det er øjnene man først bliver blinde på. Tak...

Fra : Thomas \(6100\)

Dato : 21-04-05 10:53

> Doh!
> - Det er øjnene man først bliver blinde på. Tak...

Spiller Du på Battle.net?

Er selv på SC Ladder, Europe.

mvh

Thomas

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-04-05 12:43

Thomas (6100) skrev:

> Spiller Du på Battle.net?

Nej, jeg spiller lokalt - ofte i selskab med en kammerat.