Driv3r
Fra : Ukendt

Dato : 18-04-05 21:50

Er der nogle der er kommet der til hvor der er en bombe i bilen og man må
ikke kommer under 80 km så sprænger den.

Man skal så efter en anden bil som er et godt stykke væk og når man ankommer
til denne bil skal man hoppe over på den bil ved at trykke på action knappen
for bilen men jeg kan ikke se nogen action knap, nogen der kan hjælpe.

Fordi der er virkelig irreterende at skulle denne lange vej og ikke vide
hvilken knap der skal trykke på og når missionen ikke lykkes skal man starte
forfra.

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Jackie

Dato : 19-04-05 15:07

"kimila" <kimila snabel a mail dot dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Fordi der er virkelig irreterende at skulle denne lange vej og ikke vide
> hvilken knap der skal trykke på og når missionen ikke lykkes skal man

Jeg klarede den del af missionen ved at trykke på samme knap, som jeg bruger
til at stige ud af bilerne med. Jeg regner med at det er PC-versionen vi her
snakker om.
Du skal dog være temmelig sikker på at han er lige ud for den anden bil, da
han ellers ikke hopper...

Hygge
Jackie

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-05 22:39

> [...]
her
> snakker om.
> Du skal dog være temmelig sikker på at han er lige ud for den anden bil,

Er udført.

Men nu er der et andet problem, men det er en anden snak.

Syntes i også det er irreterende når man skal forfølge en bil så må
afstanden ikke være ret stor før man mister kontakten til bilen og så skal
man starte forfra.

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk