bf1942
Fra : sorenbirk@post.tdcad~

Dato : 18-04-05 18:58

Jeg har installeret en ny patch til battlefield 1942, men den virker ikke
hvad er der galt??
søren birkbak
Kjellerup

Fra : Diablo

Dato : 18-04-05 20:03

Prøv måske at udspecificrer fejlen, det er lidt nemmere så at hjælpe.

Den nyeste patch til BF1942 er efter min overbevisning 1.16.19, men måske
også " battlefield_1942_incremental_patch_v1.6_to_v1.61b.exe"

Mvh. Diablo

Fra : Søren Christensen

Dato : 19-04-05 08:39

Jeg synes også mit bf1942 kører dårligere efter den nye patch er
installeret? Udover interfacet/menuen i starten af spillet er ændret og mere
interlaced, ihvertfald et andet billede,- kommer den også nu ofte med map
not found? De har vist ikke gjort det nemmere hvis 'map'sne ikke er med i
opdateringerne for så kan man sikkert ikke spille en række baner i træk hvis
bare én af banerne ikke ligger i opdateringen. Så jeg spiller det faktisk
ikke mere pga. af det med map not found.

Mvh Søren

Fra : sorenbirk@post.tdcad~

Dato : 19-04-05 20:53

<sorenbirk@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har installeret en ny patch til battlefield 1942, men den virker ikke
> hvad er der galt??
> søren birkbak
> Kjellerup
>jeg kan ikke få nogensomhelst servere op i spillet,så jeg kan ikke se om
>patchen er installeret
søren birkbak

Fra : Diablo

Dato : 19-04-05 21:05

Der står altid i hjørnet af billedet, når du starter spillet op

Btw. så ved jeg jeg at der har været nogle fejl i punkbuster, prøv evt.
google og søg efter "punkbusterupdates bf1942"

Grunden kan nemlig være din punkbuster, og afhængig af hvilken firewall du
kører, så ændret *.exe filen sig også, og derfor kan din
firewall, også blokerer......Prøv evt. at åbne din firewall og se hvad den
siger til bf1942.exe

Mvh. Diablo

Fra : Battler

Dato : 20-04-05 12:31