Hjælp til Counter Strike/Steam
Fra : TR

Dato : 18-04-05 18:26

Hej NG,

Jeg håber dette er den korrekte NG.

Min søn kan ikke længere logge på STEAM for at spille Counter Strike online.

Når STEAM startes og en vilkårlig server vælges, downloades den
pågældende bane, men så kommer der følgende fejl besked:

"You have been disconnected from the server.
Reason: Error verifying STEAM UserID Ticket (server was unable
to contact the authentication server, 35)."

Min søn har spillet i mange måneder uden problemer, og vi har ikke
ændret noget i vores opsætning.

Vi har TELE2 adsl forbindelse via en 3Com trådløs router som har kabel
forbindelse til min søns pc'er.

Min søn's pc'er kan stadig gå på internet, ligeledes kan han spille
WarCraft online uden problmer.

Er der nogle dygtige hjælpere tilstede i denne gruppe, eller skal jeg
stille spørgsmålet i en anden gruppe ?

På forhånd tak.

--
Torben

Fra : Sune Storgaard

Dato : 18-04-05 19:04

TR wrote:
<klip>
> "You have been disconnected from the server.
> Reason: Error verifying STEAM UserID Ticket (server was unable
> to contact the authentication server, 35)."
<klip>

Jeg er også stødt ind i det problem, løste det ved at gå ind hvor steam er
installeret, og slette/omdøbe filen "clientregistry.blob", så virkede det
igen. Husk at steam skal være helt lukket når du gør det.

Fra : TR

Dato : 18-04-05 19:16

Sune Storgaard wrote:

> Jeg er også stødt ind i det problem, løste det ved at gå ind hvor steam er
> installeret, og slette/omdøbe filen "clientregistry.blob", så virkede det
> igen. Husk at steam skal være helt lukket når du gør det.

Hej Sune,

Mange tak for dit forslag, det vil jeg afprøve.
Torben

Fra : BuFFerz

Dato : 19-04-05 11:00

enig - bare slet clientregistry.blob helt.

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 18-04-05 19:14

"TR" wrote

> "You have been disconnected from the server.
> Reason: Error verifying STEAM UserID Ticket (server was unable
> to contact the authentication server, 35)."

http://steampowered.custhelp.com/cgi-bin/steampowered.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=30
If everything else seems to be ok and no one else is reporting this problem
then you should go to the Settings menu in Steam and choose Login as a
different user, then log back into the account you were having problems
with.

HTH

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 18-04-05 19:17

"TR" wrote

> "You have been disconnected from the server.
> Reason: Error verifying STEAM UserID Ticket (server was unable
> to contact the authentication server, 35)."

Her er en anden mulighed
shut off steam
delete your ClientRegistry.blob
start steam
steam updates
your fine

Fundet ved at søge på "Error verifying STEAM UserID Ticket" via Google

HTH

Fra : TR

Dato : 18-04-05 19:35

Peter Lykkegaard wrote:

> [...]
> steam updates
> your fine
>
> Fundet ved at søge på "Error verifying STEAM UserID Ticket" via Google

Hej Peter og Sune,

Har lige afprøvet at omdøbe clientreg.... og nu virker det igen.
Bare det at se lyset i sønnens øjne var det hele værd.

Hvad dælen skulle man gøre uden venlige sjæle på NG som bare lige ved
hvad der skal til.

Mange tak herfra - især fra sønnike.

--
Torben

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 18-04-05 19:44

"TR" wrote

> Har lige afprøvet at omdøbe clientreg.... og nu virker det igen.

Godt

> Bare det at se lyset i sønnens øjne var det hele værd.

Tjahh, der ikke mange ting der kan få mig til at sidde oppe til klokken 5 om
morgenen for at redde en pc efter et næsten diskcrash

- Peter