Hjælp, Farcry
Fra : Pierre Roland

Dato : 16-04-05 10:53

Jeg er kommet til en bane som jeg bare ikke kan gennemføre, jeg er inde i
regulatoren hvor jeg lige har trykket på en knap så der kom en lille
eksplution og alt lyset gik samt snakket med Val på tlf. uden for døren er
der ca. 3 af de onde og der er ved at blive droppet yderlige flere ned fra
fly. Hvad er taktikken og/ eller er der nogle der har en snydkode så jeg
bare kan hoppe banen over for jeg er blevet ret så træt af den, da jeg har
prøvet omk 30 gange uden held.

Pierre

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 16-04-05 12:01

"Pierre Roland" <prc@tele2adsl.dk> wrote in

> [...]
> der har en snydkode så jeg bare kan hoppe banen over for jeg er blevet
> ret så træt af den, da jeg har prøvet omk 30 gange uden held.

Google: Farcry walkthrough gav bl.a. følgende:
http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/far_cry.txt

Men lad nu være med at bruge den for meget. Det fede ved
det spil er netop at der skal tænkes godt over taktikken
ved de foskellige baner :) Og det kan lade sig gøre kan
jeg skrive under på :P Jeg mindes at det var en af de
baner hvor jeg brugte mine cryvision goggles rigtig meget.
De er _også_ fede indendørs sammen med smoke :D De der
mercs er nogle badasses...

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Pierre Roland

Dato : 16-04-05 17:19

Det hjælper ikke en ski`. Jeg kan IKKE komme igennem, hvad med en snydkode
så jeg kan skippe den bane, jeg har prøvet google og fandt ikke noget som
jeg kunne få til at funke.

Pierre
Som snart ikke gider mere

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 16-04-05 19:47

On Sat, 16 Apr 2005 18:19:17 +0200, "Pierre Roland" <prc@tele2adsl.dk>
wrote:

>Det hjælper ikke en ski`. Jeg kan IKKE komme igennem, hvad med en snydkode
>så jeg kan skippe den bane, jeg har prøvet google og fandt ikke noget som
>jeg kunne få til at funke.

Snydekoder findes der ikke til det spil. Du kan dog hente en fil der
fusker med opsætningen og sætter spillet i Developer Mode som så giver
sdig nogle flere muligheder ;)

Jeg gad ikke gennemfører spillet rigtigt da jeg blev skuffet over at der
var for meget tænke i det af et FPS at være.Og skulle jeg have haft
gennemført spillet på den rigtige måde var jeg ikke engang kommet så
langt som du var :S
Flemming Jacobsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-04-05 19:52

Pierre Roland skrev:

> Det hjælper ikke en ski`. Jeg kan IKKE komme igennem, hvad med en

Hvad hedder banen?

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-05 16:03

On 16 Apr 2005 18:52:17 GMT, "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote:

>Hvad hedder banen?

Lyder lidt som banen der hedder "Regulator", når han nu skriver inde i
regulatoren

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-04-05 16:24

Brian B. Christensen skrev:

> Lyder lidt som banen der hedder "Regulator", når han nu skriver inde i
> regulatoren

Det er længe siden jeg har tonset rundt i det spil. Jeg har været det
igennem én gang, udelukkende for at finde ud af om min maskine kunne
trække det

Fra : Ncc

Dato : 18-04-05 16:29

"Pierre Roland" <prc@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er kommet til en bane som jeg bare ikke kan gennemføre, jeg er inde i
> regulatoren hvor.........
SNIP>

Jeg sidder fast på nøjagtig det samme sted, og har prøvet mindst 30 gange
også. Indtil videre har jeg kunnet konstatere at de fyre der kommer ned via
helikopter SKAL rammes i hovedet for at krepere, men de er filen fløjtme
gode til at tracke dig, uanset hvor man putter sig...

Ncc
Som spændt afventer yderligere svar på tråden, så jeg kan komme videre

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 18-04-05 17:03

> [...]
> jeg bare kan hoppe banen over for jeg er blevet ret så træt af den, da jeg

Hvis du er der hvor jeg tror, så bliv inde i det mørke rum, og vent på de
kommer, og læn dig ud og tag dem foran døren. De næste kan du lokke til ved
at lobbe et par granater ud. Ram dem selvf. gerne, det gør det jo lidt
nemmere Bare pas på og vær klar, nogen af dem kommer ind gennem døren
for at tage dig, så dem skal du tage i første hug, gerne med shotgun'en.

Men fidusen er, som altid, at anbringe dig selv i en god position, med god
dækning, og hvor du er svær at se og at komme til, for mere end én af dem ad
gangen.
Stå til højre for døren, så du er dækket bedst muligt men alligevel kan
skyde ud.
Og sid gerne på hug, så dine skud rammer..

Det _kan_ lade sig gøre

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 18-04-05 17:25

"Henrik Stavnshøj" <hesta@nospam.dk> skrev i en meddelelse

-snip-

> Stå til højre for døren, så du er dækket bedst muligt men alligevel kan
> skyde ud.

Rettelse, det er selvfølgelig til _venstre_ du skal stå.
Det var en tanketorsk

Held og lykke med det.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Ncc

Dato : 18-04-05 18:54

> [...]
>
> -snip-

> Rettelse, det er selvfølgelig til _venstre_ du skal stå.

Hvor svært kan det være....Nu lykkedes det sgu.

Taktikken var nogenlunde som du skrev. Sid og vent i mørket, og nak dem
efterhånden som de kommer tumlende ind. Kunsten er ikke at lade dem komme
flere ind af gangen, for så er det slut.
Smid med jævne mellemrum en granat ud i hallen, hvor de står og venter.

Held og lykke til den oprindelige spørger