systemfejl ved Brothers in Arms
Fra : Simon Demuth

Dato : 14-04-05 11:01

Hej
Jeg har lige installeret brothers in arms og det gik også fint, men ca 10
sek inde i spillet får jeg en blå skærm op med systemfejl i win xp.
Er der nogle som har haft problemer med at køre det eller er det bare mig
der er uheldig ?? Jeg har lige installeret Directx 9.0c kan den evt være
synderen.

Barton 2500+
512 ram
Radeon 8500
win xp pro

MVH Simon

Fra : Sune Storgaard

Dato : 14-04-05 20:02

Simon Demuth" <demuth27@"FJERN wrote:
> [...]
> xp. Er der nogle som har haft problemer med at køre det eller er det bare
> mig der er uheldig ?? Jeg har lige installeret Directx 9.0c kan den

Prøv med en nyere driver til dit gfx kort. Er ikke lige helt up2date med
hvilken catalyst driver der er bedst til det kort, men tag den nyeste til at
starte med. Kortet opfylder ihvertfald minimums kravene, omend du nok kommer
til at gå lidt på kompromis med opløsning,aa/ani osv.

DX9 er et krav !

http://www.ati.com/home/online/CatalystXPdriver.html

Fra : Simon Demuth

Dato : 15-04-05 10:23

Jeg har fundet fejlen !! Jeg læste noget om at der var visse ældre bios
versioner som ikke understøtter SSE (eller noget lignende) som crashede lige
når man kom op at stå på benene, så jeg opdaterede min bios og installerede
den seneste catalyst driver, og nu har jeg ingen problemer, så det er bare
dejligt. Jeg ved ikke rigtig hvilke af delene der gjore udslaget, men det
kan vel også være ret lige meget.
Hilsen Simon