Hjerterfri netwærk hvordan ???
Fra : thomas pedersen

Dato : 12-04-05 11:29

Jeg har lige fået en bærbar til konen og hun elsker at spille hjerterfri.
vi køre begge med XP.
men det virker ikke vi kan ikke spille mod hinaden.
skal man hente en bestemt version af hjerfri ?????

Thomas

Fra : Nicolai

Dato : 12-04-05 23:25

"thomas pedersen" <twp@twp.dk> wrote in message

> Jeg har lige fået en bærbar til konen og hun elsker at spille hjerterfri.
> vi køre begge med XP.
> men det virker ikke vi kan ikke spille mod hinaden.
> skal man hente en bestemt version af hjerfri ?????

Er det XP's hjerterfri? Jeg kan stærkt anbefale, ikke at spille der. Når man
skal spille på deres netværk, så finder den bare et ledigt bord og det er
stort set umuligt at afslutte et spil, da folk bare skrider fra spillet.
Dette skyldes at folk er anonyme der. Så vidt jeg ved, kan man ikke selv
bestemme hvor man vil spille, så det er muligt at spille mod konen.

Jeg kan til gengæld anbefale tv2.dk spilside, hvor man kan spille hjerterfri
også. Der er også flere seriøse spillere, selvom man ind imellem løber ind i
nogle paphoveder. Der kan man selv vælge bord og lukkede borde, invitere
osv. Det er faktisk så populært, at det kan være svært at komme ind nogle
gange, med mindre man ofrer penge og bliver VIP, så kommer man altid ind.

> Thomas

Nicolai

Fra : Morten Rønnelund

Dato : 13-04-05 15:06

> [...]
> svært at komme ind nogle gange, med mindre man ofrer penge og bliver VIP,

En anden fordel ved TV2's spilside er, at man straffes på sin rating, når
man forlader spil i utide. - Rigtig paphoveder er naturligvis ligeglade, men
de fleste har LIDT stolthed i deres login og vil gerne have de eftertragtede
rating over 2000.

--
Rønnelund
Nyeste billeder fra "Tomb Raider: Legend"

Fra : Hans

Dato : 13-04-05 04:20

thomas pedersen wrote:
> Jeg har lige fået en bærbar til konen og hun elsker at spille
> hjerterfri. vi køre begge med XP.
> men det virker ikke vi kan ikke spille mod hinaden.
> skal man hente en bestemt version af hjerfri ?????

Såvidt jeg husker kan hjertefri til win 98 og Me spilles af op til 4
personer på et lokalnetvæk, så måske kan det lade sig gøre at fiske filerne
ud fra en ældre windows.

Hans

Fra : Henrik Madsen

Dato : 16-04-05 22:00

On Tue, 12 Apr 2005 12:29:26 +0200, "thomas pedersen" <twp@twp.dk>
wrote:

>Jeg har lige fået en bærbar til konen og hun elsker at spille hjerterfri.
>vi køre begge med XP.
>men det virker ikke vi kan ikke spille mod hinaden.
>skal man hente en bestemt version af hjerfri ?????

Hej

Det er noget med at XP versionen ikke kan og den fra 98/me virker vist
heller ikke..

Undersøgte det engang og via google fandt vi en version der virkede,
kan ikke lige huske hvad der var specielt ved den men det var vist
noget med at den skulle starte noget der hed DDE eller sådan noget..

En anden fed feature var at man i den version kunne snyde hvis man var
server, hvis man trykkede på en tastekombination kunne man se de
andre's kort. Det vandt jeg mange spil på i middagspauserne nede på
arbejde indtil mine kollegaer opdage det

Hjerterfri hedder mshearts og tror nok du skal bruge det når du søger
på nettet efter det..

Henrik