NFS:UG2 - sidder fast, der er ikke flere l~
Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 11-04-05 22:25

Hej NG,

Jeg har gennemført alle løb med de almindelige biler (også nogle af de
hemmelige, men sikkert ikke alle) og det samme gælder med de få løb, som der
var med en SUV-bil.

Mine biler er oppe på over fem stjerner og jeg har kørt adskellige løb med
de andre biler på vejene og har vundet stort set alle.

Jeg sidder altså fast nu og kan derfor ikke komme videre. Der er simpelthen
ikke flere løb...

Hvad gør jeg?

På forhånd tak,

/Glenn
(Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)

Fra : S. Sørensen

Dato : 12-04-05 08:39

"Glenn Rasmussen" <tyrannorex@NOSPAMhotmail.com> wrote in message
> [...]
> de andre biler på vejene og har vundet stort set alle.
>
> Jeg sidder altså fast nu og kan derfor ikke komme videre. Der er

Fundet alle butikkerne? Det kan ofte hjælpe en hel del.

Steinbjørn

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 12-04-05 10:11

Hej Steinbjørn,

> Fundet alle butikkerne? Det kan ofte hjælpe en hel del.

Det vil jeg mene, ja! Der er stadig noget af byen jeg ikke har adgang til,
men af det jeg har adgang til vil jeg mene, at jeg har fundet de fleste,
hvis ikke alle...

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 12-04-05 11:10

Hej igen,

> Fundet alle butikkerne? Det kan ofte hjælpe en hel del.

Nu har jeg printet et kort ud fra nettet og jeg har fundet alle butikkerne.

Jeg har kørt lidt rundt for sjovt og har fundet og vundet fire løb, men
intet sker.

Der er heller ikke flere modstandere at kører imod - de er alle væk nu.

Det virker håbløst :(

Fra : Hans

Dato : 12-04-05 11:55

Jeg har haft samme problem. Det viste sig at min bil manglede et par
opgraderinger så den røg op på 6 stjerner så jeg kunne få det sidste DVD
cover og så kunne jeg komme vidrer. Håber det hjælper...

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 12-04-05 12:38

Hej Hans,

> Jeg har haft samme problem. Det viste sig at min bil manglede et par
> opgraderinger så den røg op på 6 stjerner så jeg kunne få det sidste
> DVD cover og så kunne jeg komme vidrer. Håber det hjælper...

Det vil sige, at man er tvunget til f.eks. grafiske opgraderinger man
faktisk
ikke synes om?

Anyway, synes jeg har opgraderet alt det jeg kan, men må lige en tur i alle
shops igen...

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 12-04-05 16:01

NG,

> Anyway, synes jeg har opgraderet alt det jeg kan, men må lige en tur i
> alle shops igen...

Så, nu skal jeg da lige love for at der skete noget...

Det vidste sig, at jeg tilsyneladende manglede nogle opgraderinger på bilen
og da jeg nåede over seks stjerner begyndte det hele at rulle igen.

Sponsor, masser af løb og speciel events - nu kører det igen .

Fra : Peter Jensen

Dato : 12-04-05 16:45

Glenn Rasmussen skrev:
> Det vil sige, at man er tvunget til f.eks. grafiske opgraderinger man
> faktisk
> ikke synes om?

Jeps, det fungerer desværre sådan at jo mere frastødende ens
bil er jo mere "respect" giver det ... underligt, men sådan
er spillet nu engang :)

--
Peter J