Vampire Masquerade: Bloodlines
Fra : Uncle Evil@home

Dato : 11-04-05 17:05

Hep!

Jeg har et temmelig belastende problem, når jeg spiller Bloodlines
-musen "falder ud", og tastaturet jammer, forstået på den måde, at jeg
pludselig ikke kan styre rundt med musen, og fortsætter i den retning
jeg har trykket på tastaturet, også selvom jeg prøver at skifte retning.
Jeg spiller på en Barton 2500, med 1GB ram, Radeon9600XT/256MB og winXP pro.
Jeg har opdateret spillet, og alle drivere, uden at det har gjort nogen
forskel, og jeg har ikke kunne finde noget nogen steder om det.
Anyone?

Mvh. Jakob

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : Kasper Aae

Dato : 11-04-05 22:48

On Mon, 11 Apr 2005 18:04:41 +0200, "Uncle Evil@home"
<jafj_usenet@hotmail.HAHA.com> wrote:

> [...]
>Jeg har opdateret spillet, og alle drivere, uden at det har gjort nogen
>forskel, og jeg har ikke kunne finde noget nogen steder om det.

Har du også prøvet at opdatere drivere til tastatur og mus?

--
Kasper Aae

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 11-04-05 23:23

Kasper Aae wrote:

> Har du også prøvet at opdatere drivere til tastatur og mus?

Yep!
Og jeg har prøvet med og uden smooth mouse (eller hvad det nu hedder),
og det er KUN i bloodlines at jeg har problemet...

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : G B

Dato : 13-04-05 08:32

"Uncle Evil@home" <jafj_usenet@hotmail.HAHA.com> skrev i meddelelsen

> Radeon9600XT/256MB og winXP pro. Jeg har opdateret spillet, og alle
> drivere, uden at det har gjort nogen forskel, og jeg har ikke kunne
> finde noget nogen steder om det. Anyone?

Jeg havde så mange problemer med det spil, at jeg gik tilbage med det og
byttede det til HL2. Dine problemer skyldes simpelt hen skod-programmering.

GB

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 14-04-05 11:26

G B wrote:

> Jeg havde så mange problemer med det spil, at jeg gik tilbage med det og
> byttede det til HL2. Dine problemer skyldes simpelt hen skod-programmering.

Ja, det var jo lidt det jeg frygtede. Hm. Jeg venter og ser om ikke der
dukker en patch op på et tidspunkt...

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?