Søges
Fra : JMN

Dato : 10-04-05 13:59

Hej

Jeg er typen der ind i mellem godt kan lide at spille lidt spil. Jeg gider
dog ikke sætte mig ind i alle mulige regler/knapper for at det virker.Grafik
skal dog være fin.

Holder derfor meget af Generals og den type spil.

Nogen der kan anbefale noget lign. ?

vh.
JMN

Fra : Sp@cey

Dato : 10-04-05 16:26

"JMN" <Guffe@guffe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> virker.Grafik
> skal dog være fin.
>
> Holder derfor meget af Generals og den type spil.

Du kan da prøve at kigge lidt på en af forgængerne Red Alert 2 som kan købes
for en slik rundt omkring. Kanon underholdning som jeg aldrig bliver træt
af.....

Kenneth

Fra : Ivan [7100]

Dato : 10-04-05 20:15

> Nogen der kan anbefale noget lign. ?

Warhammer 40,000: Dawn of War

http://www.dawnofwargame.com/

Minder i spillestil om generals....dog noget mere futuristisk/sci-fi

Fra : Jacob

Dato : 11-04-05 22:18

> [...]
virker.Grafik
> skal dog være fin.
>
> Holder derfor meget af Generals og den type spil.

Hele command & conquer serien.. Der er da en 3-4 spil hvis ikke mere..
Ellers er der jo udvidelsen til generals - zero hour.

Fra : Ivan [7100]

Dato : 11-04-05 22:53

> Hele command & conquer serien.. Der er da en 3-4 spil hvis ikke mere..
> Ellers er der jo udvidelsen til generals - zero hour.

Hehe...ja genial udvidelse. Absolut bedre end Generals selv.

Fra : johnny

Dato : 29-04-05 05:06

warcraft serien er af samme genre, og nr. 3 er ok som et godt alternativ. et
andet alternativ er battle for dune