OBS! Wing Commander filmen på TV2 i aften
Fra : Iddqd

Dato : 08-04-05 10:08

Den kommer kl 23.05

Det er ikke en perle, men absolut ok hvis man er til Wing Commander.

http://www.imdb.com/title/tt0131646/

Mvh

Bruno

Fra : Laziter [9440]

Dato : 08-04-05 11:29

"Iddqd" <dont@use.this.adress.ever> skrev i en meddelelse
> Den kommer kl 23.05
>
> Det er ikke en perle,

Enig..

> men absolut ok hvis man er til Wing Commander.

...men underholdende nok til et kig eller to.
Tegnefilmene er nu bedre og kan hentes ganske gratis på www.wcnews.com

Mvh
Benjamin

Fra : Kim2000

Dato : 09-04-05 00:19

"Iddqd" <dont@use.this.adress.ever> skrev i en meddelelse
> Den kommer kl 23.05
>
> Det er ikke en perle, men absolut ok hvis man er til Wing Commander.
>
> http://www.imdb.com/title/tt0131646/

Den var bestemt ganske udemærket, effekterne var okay, skuespillet
fornuftigt, jeg ville nok kaste 6-7 stjerner ud af ti på denne film.

mvh
Kim

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-05 22:41

> Den kommer kl 23.05
>
> Det er ikke en perle, men absolut ok hvis man er til Wing Commander.
>
> http://www.imdb.com/title/tt0131646/

Har den på DVD, købt i tp-musik for 25 kr.

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk