World of Warcraft - Warlock - Fire/Nuke Im~
Fra : Christian Kruse

Dato : 05-04-05 14:31

Jeg har en level 34 Warlock Gnome på Ravencrest, jeg har tænkt på at unlearn
min talent point og kun gå efter Destruction. Til det formål har jeg tænkt
mig at bruge min Imp pet da jeg kan tage Improved Imp 3 gange. Det gør
ligegodt at man har en Firebolt, Fireshield og Bloodpact som giver en
temmelig god bonus. Imp kan jeg endda gøre endnu bedre med Improved
Firebolt.

Det som jeg godt kunne tænke mig at vide er om hvis jeg vælger Inferno, vil
det så også give en bonus til Imp?.

Tror i ikke at det vil blive en temmelig lille ond bæst af en Imp ?.

mvh.

Christian kruse

Fra : Hans

Dato : 05-04-05 17:10

Kan man godt ændre på sine Talent Points efter de er brugt.

Fra : Simon Nejmann

Dato : 05-04-05 18:17

On Tue, 5 Apr 2005 18:10:10 +0200, "Hans" <aple@dj.dk> wrote:

>Kan man godt ændre på sine Talent Points efter de er brugt.

Gå til din klasse træner og vælg "I wish to unlearn my talents", eller
noget i den retning. Det koster 1 guld første gang, 5 guld anden gang,
og derefter 10, 15, 20 osv. indtil prisen når 50 hvor den så bliver.

>"Christian Kruse" <nuclear75@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Jeg ved det ikke, men når der står "_your_ fire spells" så tvivler jeg
på at det også gælder din imp.

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : Erik

Dato : 05-04-05 21:02

Christian Kruse wrote:

> Det som jeg godt kunne tænke mig at vide er om hvis jeg vælger Inferno, vil
> det så også give en bonus til Imp?.

Nej det vil det desværre ikke :p
Du kan iøvrigt finde masser af forslag til templates på IGN:
http://tinyurl.com/66rv9
Hvis du vælger destruction, så overvej denne:
http://wowvault.ign.com/View.php?view=Templates.Detail&id=40350

--
Erik