War craft
Fra : Lasse

Dato : 02-04-05 17:11

Hej..

Vil gerne have dette spil, men ved ikke hvad kravene er til
computeren, så det kører optimalt. Er der nogen der ved det?

Hilsen Lasse

Fra : Laziter [9440]

Dato : 02-04-05 17:17

"Lasse" <laske_1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej..
>
> Vil gerne have dette spil, men ved ikke hvad kravene er til
> computeren, så det kører optimalt. Er der nogen der ved det?

Warcraft 1,2,3 eller World of Warcraft?
Et godt sted at kigge under alle omstændigheder er:
www.blizzard.com

Mvh
Benjamin

Fra : Simon [2700]

Dato : 02-04-05 18:03

> Vil gerne have dette spil, men ved ikke hvad kravene er til
> computeren, så det kører optimalt. Er der nogen der ved det?

hvad er dine computer specifikationer ?
hvis det er warcraft 1,2,3 var det vidst ikke så krævende (bruger de ikke
også 2D grafik?)
men World of Warcraft er en anden sag, det kan sagtens spilles på en mindre
maskine (en af mine venner kører på en
1500mhz med 512mb ram og et ældre grafikkort) men hvis det skal være rigtigt
pænt at se på lræver det altså lidt af grafikkortet...

men post dine specs... du kan højst sansynligt godt køre/spille det... men
som der også blev sagt tjek blizzards side...

mvh.Simon

Fra : Lasse

Dato : 05-04-05 09:06

"Simon [2700]" <devnull@linux.org> wrote in message news:<424ed040$0$259$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> [...]
>
> men post dine specs... du kan højst sansynligt godt køre/spille det... men
> som der også blev sagt tjek blizzards side...

Min Computer har 1600mhz 512mb ram og 128mb grafikkort. Det er World
of war craft jeg gerne vil spille.

mvh lasse

Fra : Simon [2700]

Dato : 05-04-05 12:31

> Min Computer har 1600mhz 512mb ram og 128mb grafikkort. Det er World
> of war craft jeg gerne vil spille.

lige umiddelbart vil jeg tro du godt kan køre det,
jeg har lige kigget i min manual og der er specs:

800Mhz CPU
256mb RAM
32mb gfx kort (recommended 64mb FX5700 eller bedre)

CPU og ram hos dig burde jo så være mere end rigeligt og du har også ligeså
meget ram på dit GFX som mig, nu oplyser du ikke
lige hvad det er for et, og der er jo foreskel, men tag et kig på
wow-europe.com der står i manualen der skulle være en komplet liste over
grafikkort,
jeg kan dog ikke lige hurtigt finde den og linke direkte... men de skriver
Geforce 2 eller derover eller tilsvarende ATI kort..

håber det hjalp,
mvh.Simon

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 10-04-05 08:20

"Simon [2700]" <devnull@linux.org> skrev i meddelelsen:

> [...]
>
> 800Mhz CPU
> 256mb RAM
> 32mb gfx kort (recommended 64mb FX5700 eller bedre)

Kører du WinXP, Lasse?

http://www.microsoft.com/windowsxp/using/games/gameadvisor/default.mspx

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /