Silent Hunter 3 tutorial
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 31-03-05 19:41

Jadav.

Jeg har købt dette spil og sidder fast i tutourial "Navigation" ((c:

Man skal udføre forskellige ting, det foregår i Lillebælt.
Den siger at jeg skal naviger igennem en smal kanal, det er her filmen
knækker ???

Lidt hjælp, hvilken kanal skal jeg igennem for at kunne gennemføre
navigation.

Jeg kan ikke finde noget i manualet heller ikke på DVD'en.
Jeg vil nu gerne gennemføre tutorial før jeg starter på selve spillet.

Fra : Brian Hansen

Dato : 31-03-05 20:34

Hans Nikolajsen wrote:

<---cut--->

> Jeg kan ikke finde noget i manualet heller ikke på DVD'en.

DVD'en???

Får først spillet i morgen, men ikke på dvd og ej heller set det på dvd,
så er ikke lige med...? (Kan desværre ikke hjælpe, hvad siger sig selv

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : ct

Dato : 31-03-05 21:36

> Får først spillet i morgen, men ikke på dvd og ej heller set det på dvd,
> så er ikke lige med...? (Kan desværre ikke hjælpe, hvad siger sig selv

Mit er også på DVD - jeg har så ikke set det på CD...

Fra : TommyF

Dato : 01-04-05 11:51

On Thu, 31 Mar 2005 22:35:43 +0200, "ct" <clausFJERN@kjerkegaard.dk>
wrote:

>Mit er også på DVD - jeg har så ikke set det på CD...

Ifølge deres hjemmeside, sælges det på DVD,eller online Download.
Mener ikke det er på cd'er.
---
Brøndby
http://tommy-friis.dk/

Fra : Brian Hansen

Dato : 01-04-05 15:39

TommyF wrote:

<---cut--->

> Mener ikke det er på cd'er.

Bestilt mit igennem Boomtown, lige fået det idag og det er også PC DVD-ROM udgaven.
Det spøjse er bare da jeg bestilte det og stadig er sådan at på billede af boxen står der CD-ROM?

Hvis jeg nu ikke var så heldig at tilfædigvis at ha' et DVD drev gik jeg ud af mit gode skin.

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : TommyF

Dato : 01-04-05 16:13

On Fri, 1 Apr 2005 16:38:37 +0200, "Brian Hansen"
<brian_hansen@despammed.com> wrote:

> [...]
>
>Hvis jeg nu ikke var så heldig at tilfædigvis at ha' et DVD drev gik jeg ud af mit gode skin.
lol, glæder mig til at hører om den, jeg bestilte min for 4 uger
siden, men der gik kage i den, og de glemte mig, så den kommer nok
først på Mandag. :-/

Fra : Brian Hansen

Dato : 02-04-05 03:17

Hans Nikolajsen wrote:

<---cut--->

> Lidt hjælp, hvilken kanal skal jeg igennem for at kunne gennemføre navigation.

Du skal bare SydSydØst om Fyn, det er den kanal der henvises til med SSE.
Tog mig dog lidt tid at fatte...

Men kan du så fortælle mig om dine taster passer ifølge det medfølgende quick-reference card?
Har "All Stop" på "æ" og ikke på "½" som den viser?
Vil prøve at stille keyboard til engelsk og se om det bare er det?

Er du faldet over en løsning der gør det muligt at kameraet selv følger med ubåden ved Free Camera?

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Hans

Dato : 02-04-05 15:00

"Brian Hansen" <brian_hansen@despammed.com> skrev i en meddelelse

> Du skal bare SydSydØst om Fyn, det er den kanal der henvises til med SSE.
> Tog mig dog lidt tid at fatte...

Også her ((c;

> Men kan du så fortælle mig om dine taster passer ifølge det medfølgende
> quick-reference card?
> Har "All Stop" på "æ" og ikke på "½" som den viser?

Ja, det passer ikke helt.

> Er du faldet over en løsning der gør det muligt at kameraet selv følger
> med ubåden ved Free Camera?

Nej det har jeg ikke, det ser ellers godt ud når et skib synker i free
camera!

Fra : Jeppe

Dato : 05-04-05 12:50

Det er lidt uden for spørgsmålet, men kan det køre under XP, og hvor kan det
købes, jeg er stor tilhænger SH, men har ikke fået min version til at køre
under XP

hilsen Jeppe

Fra : TommyF

Dato : 05-04-05 14:32

On Tue, 5 Apr 2005 13:49:31 +0200, "Jeppe" <jepski@pc.dk> wrote:

>Det er lidt uden for spørgsmålet, men kan det køre under XP, og hvor kan det
>købes, jeg er stor tilhænger SH, men har ikke fået min version til at køre
>under XP
Hvis det er 3'eren du tænker på , så ja, under XP er det ok.