Carpark North "Human" lyder som "Venner"
Fra : Per Madsen

Dato : 10-05-05 21:35

Hmmm...

Er jeg den eneste, der synes at Carpark North's "Human" lyder som Anne
Linnets og Thomas Helmigs "Venner" fra filmen "Den Kroniske Uskyld"....I
ved:

"Du og jeg, evig og altid venner"
"Her og nu, evig og altid venner"
"Du er nem at holde af...uuuh uuh"

....og også lidt som "My Sharona" med The Kinks

bare en tanke..

--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.tk

Fra : Sune Salminen

Dato : 10-05-05 21:49

Per Madsen wrote:
> [...]
> "Her og nu, evig og altid venner"
> "Du er nem at holde af...uuuh uuh"
>
> ...og også lidt som "My Sharona" med The Kinks

Jeg synes at Anders Matthesens "Jul på Vesterbro" lyder som Dolly
Partons "Jolene" og Edie Brickells "What I Am".

"I'm not aware of too many things... nu er det jul på Vesterbro"

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Anders C. Nielsen

Dato : 10-05-05 21:50

....nu har jeg ikke hørt Carpark North´s "version" af "Venner" men det skulle
ikke undre mig at de har ladet sig inspirere eftersom sangen "Venner" ikke
er nogen særlig "kendt" sang i den brede befolkning....de (CN) har sikkert
tænkt : "Fint - den napper vi...folk kender ikke originalen alligevel..."

Den originale "Venner" er ellers en ret god sang- det er "Ingen anden drøm"
(Anne Linnet) fra samme film også...

Anders

Fra : Thomas

Dato : 10-05-05 22:11

> [...]
> ved:
>
> ...og også lidt som "My Sharona" med The Kinks

Du er ikke den eneste. Musikprogrammet M:P3 på P3 havde tænkt præcis det
samme, og spurgte CpN om det, i et interview, lige op til pladen udkom.

CpN havde ikke lige tænkt på den med 'Venner' - Men de sagde, at de faktisk
gik og jokede med det i studiet, og sang 'My Sharona' ind over det, engang
imellem, når de øvede sangen.

..Thomas

Fra : zcully

Dato : 12-05-05 22:42

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEmail.dk> wrote in message

> [...]
> faktisk
> gik og jokede med det i studiet, og sang 'My Sharona' ind over det, engang

Det gør de også live. Der laver de nærmest en slags bastard version af de 2
sammen. Det er cool.

> .Thomas

/Zcully

Fra : Michael Nørgaard

Dato : 10-05-05 23:36

"Per Madsen" <permandREMOVETHIS@cool.dk> skrev i en meddelelse
>...og også lidt som "My Sharona" med The Kinks

Ubetydelig detalje, men "My Sharona" er vel med The Knack - og du har da
helt ret ;)

Fra : Per Madsen

Dato : 10-05-05 23:50

Michael Nørgaard <nyhedsgruppe@hejza.dk> wrote:

> "Per Madsen" <permandREMOVETHIS@cool.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Ubetydelig detalje, men "My Sharona" er vel med The Knack - og du har da
> helt ret ;)

The Knack...bummer.....ja, det er da også rigtigt

--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.tk