Reklame for koncert
Fra : Reposity

Dato : 10-05-05 12:26

Hej NG

håber i kan hjælpe.
Hvordan og hvorledes gør man nemmest folk opmærksomme på at man er et nyt
band der spiller koncert i Templet den 20. maj 2005 kl. 21.?

Jeg har ringet til forskellige aviser, men det koster mange penge. Er der
billigere måder at få templet fyldt op så der er en fed koncert stemning, i
stedet for at der er halvtomt?

Hvis nogle i nyhedsgruppen har lyst til at høre fedt musik, så kom i templet
den 20. maj. Bandet hedder Pop along cassidy www.pac.dk

håber i vil komme og lytte og danse med.

hilsen Louise

Fra : rosenauer.dk

Dato : 10-05-05 14:44

De fleste spillesteder/bookers bruger penge på at få skolebørn til at køre
rundt og hænge plakater op de steder dette "må" gøres... eller.. invader
opslagstavler og butiksvinduer og lign.

Derudover ville jeg prøve de websites der har koncertomtaler - dvs.
www.aok.dk, www.kultunaut.dk , www.gaffa.dk og www.musik.dk .

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Reposity

Dato : 10-05-05 16:36

Perfekt! Tak for hjælpen det vil jeg prøve.

/Louise