Boomtown Rats
Fra : N

Dato : 09-05-05 22:15

Hej NG.

Lige lidt info til fans af Boomtown Rats.

Har selv længe søgt med lys og lygte efter de originale albums med Boomtown
Rats bare på CD, men uden held.
Og dog, nogle få eksemplar var mulige at finde på nettet, brugte til skyhøje
priser.
Ellers var det kun opsamlings CD'er der var mulige at finde.

Men det er der nu gjort noget ved, da de nu alle er udgivet/genudgivet på CD
i en re-masteret udgave.

Tjek evt. www.boomtownrats.co.uk

Plader er også mulige at få i DK. Tjek evt diverse online Musik butikker
(ingen reklame her).

Allan

Fra : Holst

Dato : 10-05-05 08:49

N wrote:

> Men det er der nu gjort noget ved, da de nu alle er udgivet/genudgivet på CD
> i en re-masteret udgave.

Men er der noget, der er værd at lytte til. "I Don't Like Mondays" er
kendt og elsket og også god, men rygtet siger jo, at alt andet fra deres
hånd er langt ringere og generelt ikke værd at lytte til.

Men selvfølgelig, fans er jo sjældent så kræsne :)

Fra : Muddley

Dato : 10-05-05 21:03

"Holst" <newsmay05@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hånd er langt ringere og generelt ikke værd at lytte til.
>
> Men selvfølgelig, fans er jo sjældent så kræsne :)

Det eneste album/cd fra Boomtown Rats der er værd at lytte til er i min
verden The Fine Art Of Surfacing, og det er ikke tilgængeligt på siden. ØV:

Fra : N

Dato : 10-05-05 22:51

> Det eneste album/cd fra Boomtown Rats der er værd at lytte til er i min
> verden The Fine Art Of Surfacing, og det er ikke tilgængeligt på siden.
> ØV:

Jo, jeg har da netop lige bestilt dette album, da dette også er min favorit.
Så nu må jeg nok lige reklamere.

--Reklame on--
www.cdon.com
--Reklame off--

Søg på Boomtown Rats og tryk vis alle titler. Voilá. At bestille Walter....

Allan