Björk duetter
Fra : Madsen

Dato : 09-05-05 18:11

Hejsa,

Björk lavede en duet med Thom Yorke i forbindelse med Dancer in the Dark,
men hvad har hun ellers lavet af duetter.

Måske har jeg bare brug for lidt uddannelse på allmusic.com - for nu har jeg
forsøgt at finde søgemetoden i meeeeget lang tid og gider ikke mere.

vh
Michael

Fra : Carsten Jorgensen

Dato : 10-05-05 05:21

"Madsen" <madsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg
> forsøgt at finde søgemetoden i meeeeget lang tid og gider ikke mere.

Du skulle vel ikke tilfældigvis være ansat i TDC, og lede efter løsningen
til en lille konkurrence.

Hint prøv at kigge på TV2's hjemmeside - eller smid mig en mail.

Mvh

Carsten

Fra : Propellen

Dato : 10-05-05 20:12

On Mon, 9 May 2005 19:11:25 +0200, "Madsen" <madsen@mail.dk> wrote:

> [...]
>
>Måske har jeg bare brug for lidt uddannelse på allmusic.com - for nu har jeg
>forsøgt at finde søgemetoden i meeeeget lang tid og gider ikke mere.

Har lavet en duet med PJ Harvey hvor de sang nummeret Satisfaction.

/Prop

Fra : Carsten Jorgensen

Dato : 10-05-05 20:32

"Propellen" <not@valid.invalid> skrev i en meddelelse

> Har lavet en duet med PJ Harvey hvor de sang nummeret Satisfaction.
>

> /Prop

Som jeg ogsåp hintede i går er svaret Steffen Brandt fra TV-2.

Mvh

Carsten

Fra : JE

Dato : 11-05-05 02:43

> Som jeg ogsåp hintede i går er svaret Steffen Brandt fra TV-2.

Ja, wow: TV 2 og tv-2. De er det samme.

Fra : Carsten Jorgensen

Dato : 11-05-05 05:32

"JE" <dsl151551@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, wow: TV 2 og tv-2. De er det samme.
Jeg gav et hint til hvor man kunne finde løsningen til en konkurrence, med
ganske fine præmier (bl.a. U2 billetter). Hvis folk have googlet Bjørk +
duet på et dansk site havde de fundet det med det samme...

Mvh

Carsten