Duet mellem Björk og dansk kunstner?
Fra : Thomas Autzen

Dato : 09-05-05 10:19

Hej

Jeg står og skal vide navnet på en dansk kunstner (evt. gruppe) som
har lavet en duet med Björk

Er det muligt at der er nogen der kan hjælpe?

Thomas

Fra : JE

Dato : 09-05-05 10:24

"Thomas Autzen (slet 4AICP)" <thomas@4AICPthomasautzen.com> skrev i en
meddelelse news:11156305610.783373427660077@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> har lavet en duet med Björk
>
> Er det muligt at der er nogen der kan hjælpe?

Måske tænker du på Thomas Knak der medproducerede og -komponerede et par
numre på Björks "Vespertine".

Fra : JE

Dato : 09-05-05 10:29

"JE" <dsl151551@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> meddelelse news:11156305610.783373427660077@dtext.news.tele.dk...

> Måske tænker du på Thomas Knak der medproducerede og -komponerede et par

Eller sangen "Nu flyver Anton" til den danske børnefilm "Anton". Det er vist
Björk solo, men sangen er (næsten) på dansk.

Fra : Carsten Jorgensen

Dato : 10-05-05 05:22

> "JE" <dsl151551@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Eller sangen "Nu flyver Anton" til den danske børnefilm "Anton". Det er
> vist Björk solo, men sangen er (næsten) på dansk.
Nej - for at finde svaret på den lille TDC konkurrence skal du lede på TV2's
hjemmeside.

Allers kan du smide en mail i min retning

Mvh

Carsten