Ok man kommer til at savne D:A:D
Fra : zcully

Dato : 08-05-05 12:38

Det er sgu for råddent at Anastacia skal afslutte Skanderborg festivallen på
den store scene (bøgescenen).
Og D:A:D kommer slet ikke iår

/Zcully

Fra : Iddqd

Dato : 08-05-05 16:14

zcully wrote:
> Det er sgu for råddent at Anastacia skal afslutte Skanderborg festivallen på
> den store scene (bøgescenen).
> Og D:A:D kommer slet ikke iår

Smag og behag. Hun er for sej og DAD er over the hill.

Mvh

Bruno

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 08-05-05 16:22

> Smag og behag. Hun er for sej og DAD er over the hill.

Anastacia er sej?!!!
Jamen.......
Hvorfor??
Altså..........
Så hellere Robbie Williams...

Fra : Anders C. Nielsen

Dato : 08-05-05 17:31

> Anastacia er sej?!!!

Det eneste gode ved hende er kroppen
- mere af dén...mindre af hendes stemme....

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 08-05-05 17:48

> Det eneste gode ved hende er kroppen
> - mere af dén...mindre af hendes stemme....

Jeg har hørt hende synge så utroligt falsk, at jeg ikke kunne tro det.
Det samme med hende fra Black Eyed Peas. Jeg kunne ikke tage dem seriøst
efter jeg havde set Rock i Rio... Hold kæft, hvor var hun dårlig!

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 08-05-05 18:07

Iddqd <dont@use.this.adress.ever> enriched usenet with:

> DAD er over the hill

Them's Fightin' Werds

DAD spillede til firmafesten sidste sommer, og der var bestemt ikke noget
over the hill over dem

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Fra : Kim Petersen

Dato : 08-05-05 18:56

"Lars Kyndi Laursen" <spam_me_senseless@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Them's Fightin' Werds
>
> DAD spillede til firmafesten sidste sommer, og der var bestemt ikke noget
> over the hill over dem

Nej, de er blot enerverende Ligesom med Axl Rose kan jeg bare ikke klare
den stemme... Men jeg har såmænd også meget andet i samlingen som andre også
synes er ringe.