Springsteen :-)
Fra : Anna M. Andersen

Dato : 07-05-05 16:52

Så kom billetterne til Springsteen. Endelig lidt held efter at have
misset billeter til Mark Knopfler og U2

/Anna

--
Anna M. Andersen
AIM/AOL chat: annabassand

Fra : Steen Jensen

Dato : 07-05-05 17:02

Anna M. Andersen <noname@domain.dk> wrote:

> Så kom billetterne til Springsteen. Endelig lidt held efter at have
> misset billeter til Mark Knopfler og U2

Fru Jensen fik sine med DHL i går - til koncerten i Hamburg.
Er der udsolgt til Mark Knopfler?
--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 07-05-05 17:21

Steen Jensen <iSteen@litespam.dk> wrote:

> Fru Jensen fik sine med DHL i går - til koncerten i Hamburg.
> Er der udsolgt til Mark Knopfler?

Jep det er også koncerten til Hamborg vi skal til Mark Knopfler i
Horsens var en total farce gennem Billetlugen - akkurat ligesom
Springsteen og U2 var det.

/Anna

Fra : Steen Jensen

Dato : 07-05-05 17:41

Anna M. Andersen <noname@domain.dk> wrote:

> Mark Knopfler i
> Horsens var en total farce gennem Billetlugen

Gu' var det så.
Jeg var heldig at få to billetter til Mark Knopfler
--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 07-05-05 18:04

Steen Jensen <iSteen@litespam.dk> wrote:

> Gu' var det så.
> Jeg var heldig at få to billetter til Mark Knopfler

Du er heldig Ville ønske vi skulle afsted igen. Du må have en rigtig
god oplevelse - vi fik billetter til Hamborg i stedet og det var en
kanonkoncert vi var til for ca. 14 dage siden.

/Anna

Fra : Steen Jensen

Dato : 07-05-05 18:38

Anna M. Andersen <noname@domain.dk> wrote:

> Du er heldig

Tak for det, Jeg tager til Mark Knopfler, konen må tage til Springsteen
uden mig, for han er ikke lige min kop te.
--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : Stampe

Dato : 08-05-05 21:20

On Sat, 7 May 2005 17:51:44 +0200, noname@domain.dk (Anna M. Andersen)
wrote:

>SÃ¥ kom billetterne til Springsteen. Endelig lidt held efter at have
>misset billeter til Mark Knopfler og U2
>
>/Anna

Der er mange danskere der drager til Hamburg. Efter lidt besvær med
leveringen har jeg også fået mine billeter og med jubel kunne
konstatere at mine pladser er i I 3, række 3

Og det er pænt tæt på:
http://www.colorlinearena.de/besucherinfos/bestuhlung/Seats_Konzert_best.gif

Så kan jeg godt leve med at mine Forum billetter er knapt så gode