Hvor finder jeg De Skrigende Halse LP ?
Fra : Slot

Dato : 07-05-05 12:39

Hejsa

Nogle der kan hjælpe mig frem til et sted hvor jeg kan købe De skrigende
halse vinylen ??

Fra : Thomas Scherrer

Dato : 08-05-05 11:37

jeg har ellers filmen !
den er kanon !

mvh
Thomas

Fra : Ole Thomsen

Dato : 08-05-05 16:32

Thomas Scherrer wrote:
> jeg har ellers filmen !
> den er kanon !

Og Contempt for Ronni er det fedeste fede nummer!

Ole Thomsen

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 08-05-05 18:06

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> enriched usenet with:

> Og Contempt for Ronni er det fedeste fede nummer!

Hedder den ikke "Lament for Ronni"?

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Fra : Ole Thomsen

Dato : 08-05-05 18:46

Lars Kyndi Laursen wrote:

> Hedder den ikke "Lament for Ronni"?

Det gør den faktisk, tak.

Ole Thomsen

Fra : Niels Rune Brandt

Dato : 08-05-05 13:01

Jeg har ingen ide om det, men det er jo slet ikke sikkert at den udkom på
vinyl..

Jeg har hørt cd'en nogle gange hos en kammerat, og der joker de jo netop med
at "De skrigende halse skal kraft edmer ikke på cd - vi udkommer kun på
vinyl..!"

Så det kan godt være du kun kan få den på cd...

/Rune

Fra : Slot

Dato : 08-05-05 20:18

> [...]
> på vinyl..!"
>
> Så det kan godt være du kun kan få den på cd...

Min kammerat har den på vinyl så den findes men er sjælden !!