JJ Cale
Fra : Steen Jensen

Dato : 05-05-05 16:06

Hej

Engang for længe siden...
Det er godtnok længe siden, men jeg hørte en sang i radioen, og jeg er
sikker på, at det var JJ Cale.
Jeg var næsten osse sikker på titlen, Glamour Boy, men den titel viser
ikke noget med JJ Cale på AMG.

Kan nogen hjælpe med, hvad det evt. ellers kan have været med JJ Cale -
det er sikkert en sang med ham, der er mere end 20 år gammel.

--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-05 22:51

> [...]
>
> Kan nogen hjælpe med, hvad det evt. ellers kan have været med JJ Cale -
> det er sikkert en sang med ham, der er mere end 20 år gammel.

Det er vel ikke Cocaine du tænker på.

Ellers kan du kikke her http://www.jjcale.com/discography/default.html

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Steen Jensen

Dato : 06-05-05 12:19

"kimila" <kimila snabel a mail dot dk> wrote:

> Det er vel ikke Cocaine du tænker på.

Nej, ikke lige den.
Jeg har selv prøvet at tjekke numre med titlen 'Glamour Boy', men ikke
med det store held.
Nå, jeg husker sikkert forkert mht. kunstneren - det har nok været en
anden...
--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : Poul Erik

Dato : 06-05-05 13:08

On Fri, 6 May 2005 13:18:31 +0200, iSteen@litespam.dk (Steen Jensen)
wrote:

> [...]
>med det store held.
>Nå, jeg husker sikkert forkert mht. kunstneren - det har nok været en

Jamen kan deet så ikke være "The Guess Who", som har lavet et nummer
der hedder "Glamour Boy".

Her er en link til teksten.

http://www.sing365.com/music/lyric.nsf/Glamour-Boy-lyrics-The-Guess-Who/74E8519D53ABA4EA48256CE9002BF9D1

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Steen Jensen

Dato : 06-05-05 15:37

Poul Erik <lindaa@mail.tele.cykeldk> wrote:

> Jamen kan deet så ikke være "The Guess Who"

Muligvis...jeg har luret lidt på det.
John Miles har vist osse lavet et nummer med den titel - jeg surfer lige
lidt rundt og lytter
--
Bedste hilsener

Steen Jensen