Hvad er det for en sang
Fra : Thomas

Dato : 05-05-05 15:34

Hejsa

I løbet af de sidste 14 dage eller deromkring, har jeg et par
gange hørt en sang på P3, som jeg søger kunstner og titel til.

Jeg har ikke styr over hvornår sangen blev spillet, så jeg kan
ikke rigtig bruge playlisterne til noget (før jeg hører sangen igen).
Så jeg tænkte der var nogen her der kendte den...

Det er en pige der synger. Meget poppet nummer, med lidt akustiske
guitarer og noget. Lidt ala. Maria Mena.

Pigen der synger er vist nok fra Australien, mener jeg en speaker
sagde på et tidspunkt - men navnet kan jeg ikke huske...

Jeg kan huske lidt af teksten, hvor hun synger noget med
'Another fucking lovesong'....

Er der nogen der kan hjælpe???

Mvh. Thomas

Fra : Peter G.

Dato : 05-05-05 15:43

http://www.google.dk/search?q=%22another+fucking+lovesong%22+australian+singer&start=0&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox&rls=org.mozilla:en-US:unofficial

--
M.v.h. Peter. Toppostere og andre irriterende skribenter vil blive
filtreret fra i stilhed.