Slipknot - Papa Roach - Helmet -- KB Halle~
Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 02-05-05 22:50

Er der nogen som har et kvalificeret bud på hvilken rækkefølge, de 3 nævnte bands spiller i?

hvm
--
You only live once — and the Earth is flat.

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-05 15:10

> Er der nogen som har et kvalificeret bud på hvilken rækkefølge, de 3
> nævnte bands spiller i?

Jeg forestiller mig, det er Helmet først, derefter Para Roach og til sidst
Slipknot.

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-05 16:27

> Er der nogen som har et kvalificeret bud på hvilken rækkefølge, de 3
> nævnte bands spiller i?

Jeg forestiller mig, det er Helmet først, derefter Papa Roach og til sidst
Slipknot.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 03-05-05 17:54

>Er der nogen som har et kvalificeret bud på hvilken >rækkefølge, de 3
>nævnte bands spiller i?

Rent personligt er det kun Helmet jeg er interesseret i at se. SlipKnot er
jeg lissom' vokset fra, især efter Sublimal Verses og Papa Roach tilhører
den genre musik, hvor f.eks. POD også befinder sig i. Og det er bestemt ikke
min smag.

Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 04-05-05 20:45

Søren Kjeldsen skrev i meddelelsen ...

> [...]
>den genre musik, hvor f.eks. POD også befinder sig i. Og det er bestemt ikke

Ditto her. Så hvis det kunne tænkes at Lina har ret i, at Helmet spiller først, så ville det være lidt nemmere at gå til for os som kun er interesseret i Helmet.

hvm

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 04-05-05 23:51

>Ditto her. Så hvis det kunne tænkes at Lina har ret i, at >Helmet spiller
>først, så ville det være lidt nemmere at >gå til for os som kun er
>interesseret i Helmet.

Tjah... Man har vel stadig betalt for at se de andre bands? Men tror dog kun
det bliver Giants of Rock igår jeg kommer til at nyde... 500-700 kr for:
bustur, brobizz (forkert stavet sikkert) og billetterne.

Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 05-05-05 00:49

>Tjah... Man har vel stadig betalt for at se de andre bands? Men tror dog kun
>det bliver Giants of Rock igår jeg kommer til at nyde... 500-700 kr for:
>bustur, brobizz (forkert stavet sikkert) og billetterne.

300 bananer for at se Helmet, som jeg ikke havde regnet med skulle genopstå, er næsten ingenting.

hvm

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 05-05-05 10:20

>hvm

Hvad Ved Monet?
Hvede Varmes Mugne?
Hvem Vaskede Mogens?
Hende Villy Mødte?

tm of very weird and probably not very funny humor.