Carpark Norths nye Album? Meninger
Fra : Andrew

Dato : 02-05-05 10:11

Hej

Kan jeg få nogle reaktioner på CPN's nyeste album.
Hvad synes folk om det?

Mvh Anders

Fra : Kim Riber

Dato : 02-05-05 14:16

Hej Anders

Syntes den holder lidt mere en den første.

Bare mine 25 øre

Kim Riber

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-05 14:27

Altså det er jo i samme boldgade stilmæssigt, så hvis du kunne lide det
første så kan du helt sikkert også lide det nye..

Syntes den nye cd er den bedste...

Men de er jo også blevet lidt ældre .....

Fra : Morten Bowman

Dato : 02-05-05 16:20

On Mon, 2 May 2005 11:11:20 +0200, "Andrew" <andersvalenFJERN@mail.dk>
wrote:

>Hej
>
>Kan jeg få nogle reaktioner på CPN's nyeste album.
>Hvad synes folk om det?
>
>Mvh Anders

Jeg synes den er rigtig go' - over gennemsnittet for dansk musik.
Nr. 8+9 er stor klasse synes jeg. Lidt episke proportioner.
Ofte lægger de dog op til noget stort uden det helt bliver fulgt til dørs.
Hvis de fortsætter udviklingen så kunne de bliver rigtig fede!

Fra : Gnistn

Dato : 02-05-05 21:05

Andrew wrote:
> Hej
>
> Kan jeg få nogle reaktioner på CPN's nyeste album.
> Hvad synes folk om det?

Jeg synes rigtigt godt om den, især nummeret "The Beasts", men jeg kunne nu
godt have undværet de sidste ca. 32 sek. af dette nummer.

Efter 3 gennemlytninger fængede så godt som alle numre.

Jeg oplever dog lidt støj/knald der minder om statisk støj fra en LP, dette
er naturligvis især tydelig hørbart i de stille passager. Jeg ved ikke om
der er fejl på min CD men jeg tror det næsten for støjen er der på de
forskellige afspillere og anlæg jeg har afspillet den på.

Jeg synes også lyden virker lidt overstyret som var den optaget for højt.

Jeg tror jeg vil prøve at bytte CD'en, men det er jo ikke sikkert at det
nytter noget, for hvis støjen er en fejl kan den jo være på et stort parti
CD'ere, ja måske alle de produceret CD'ere. Jeg spekulerer på om det er den
benyttede Copy Control der er skyld i denne støj eller om denne støj rent
faktiskt også er på masterbåndene og ikke er blevet filtret fra. Støjen
irriterer mig faktiskt en del

Jeg fik den _ikke_ til 100 kr. som jeg synes er en passende pris for en CD,
men måtte betale 145 kr., 5 kr. billigere end jeg havde frygtet, så det bør
jeg vel glæde mig over, lidt har også ret

--
The "genius" who designed the fragile SATA connectors,
deserves a good spanking!