Sang?
Fra : HC

Dato : 01-05-05 21:27

Hej gruppe,

da jeg var lille kørte der tit en sang i radioen - den var dansk - hvori der
optrådte følgende lyrik "Det kan vi da godt gøre, ja ja, det kan vi da godt
gøre, jaja"... Eller ihvertfald noget der ligger MEGET opad det.

Ved nogen hvem kunstnerne er (for så vidt jeg kan huske var det to
piger\kvinder der sang på nummeret) og evt. sangens titel??

HC

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 01-05-05 21:41

"HC" <admin@coolcomics.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ved nogen hvem kunstnerne er (for så vidt jeg kan huske var det to
> piger\kvinder der sang på nummeret) og evt. sangens titel??

så hut jeg visker var det Det Neopressionistiske Danseorkester

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 01-05-05 22:35

Jørgen Flainard wrote:
> så hut jeg visker var det Det Neopressionistiske Danseorkester

Næsten, mangler et lille de

Det Neodepressionistiske danseorkester
med " Det kan vi da godt prøve"

/Flying Hotdogs

Fra : Karsten Enevoldsen

Dato : 01-05-05 22:42

Jørgen Flainard wrote:
> "HC" <admin@coolcomics.dk> skrev i en meddelelse

Det neodrepressionistiske Danseorkester: Det ka´ vi da godt prøve..
fra albummet "Flere sange om sex og arbejde" fra 1986

Volds

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : HC

Dato : 02-05-05 16:23

Okay, tak for hjælpen.

Det er vel helt umuligt at opdrive det album, ikke?

Det er kun lige dén sang jeg er interesseret i.

HC

Fra : Karsten Enevoldsen

Dato : 02-05-05 19:35

Okay, tak for hjælpen.

> Det er vel helt umuligt at opdrive det album, ikke?
>
> Det er kun lige dén sang jeg er interesseret i.
>
> HC

Noget så politisk ukorrekt, som et folkebibliotek, kunne måske klare
opgaven..

Volds