Lone Kellerman er død
Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 30-04-05 12:01

Fra : Weissert

Dato : 30-04-05 12:31

Ja, hvil i fred. Hun var ... dælenederme dejlig :)

/Weissert.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 30-04-05 16:23

sikke da en trist nyhed.....

62 er nu ikke meget

rip herfra
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 30-04-05 17:58

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> wrote in message
> Æret være hendes minde
> http://www.dr.dk/nyheder/indland/article.jhtml?articleID=251332
>
> --
> Ivan V. Klattrup
> http://klattrup.dk

Har jeg ret i at (for tidlige) dødsfald kommer i stimer?

H.I.F

/Rasmus

Fra : DL

Dato : 30-04-05 18:46

>Har jeg ret i at (for tidlige) dødsfald kommer i stimer?

Med al respekt, det er sjældent man IKKE siger at det var 'for
tidligt'. Hvad er tids nok? 75? 76? 90? 95? 110?

Fra : Sune Vuorela

Dato : 30-04-05 19:34

On 2005-04-30, DL <invalid@localhost.invalid> wrote:
> Med al respekt, det er sjældent man IKKE siger at det var 'for
> tidligt'.

....det er vel kun når det er svigermor ;)

--
Sune

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 30-04-05 23:25

"DL" <invalid@localhost.invalid> wrote in message

> Med al respekt, det er sjældent man IKKE siger at det var 'for
> tidligt'. Hvad er tids nok? 75? 76? 90? 95? 110?

Det er svært at sætte en konkret grænse. Men 62 er da så markant langt under
gennemsnits levealderen som er 78 for kvinder mener jeg. 110 er ikke for
tidligt nej ;)

/Rasmus

Fra : Claus Tersgov

Dato : 12-05-05 10:25

"Rasmus Thorsø Nielsen" <rasmus.nielsen_FJERNDETTEOGDETTE_@tele2adsl.dk>
skrev

> Det er svært at sætte en konkret grænse. Men 62 er da så markant langt
under
> gennemsnits levealderen som er 78 for kvinder mener jeg. 110 er ikke for
> tidligt nej ;)

Jeg har tidligere arbejdet sammen med Lone op gennem firserne, og jeg er
egentlig ikke overrasket. Når man lever hårdt og tilllige også er
overvægtig, så tager det hårdt på kroppen.

Claus

Fra : Martin Bak

Dato : 30-04-05 23:58

"DL" <invalid@localhost.invalid> skrev i en meddelelse

> Med al respekt, det er sjældent man IKKE siger at det var 'for
> tidligt'. Hvad er tids nok? 75? 76? 90? 95? 110?

nej det har jeg da hørt tit... hvis afdøde har været meget syg eller
livstræt, så er det ikke ualmindeligt at høre efterladte sige, at det var
godt, det var på tide osv. intet ondt i det.. et velment ønske om lidt
værdighed, også i den fase af livet..

Martin

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 01-05-05 21:22

> Æret være hendes minde
> http://www.dr.dk/nyheder/indland/article.jhtml?articleID=251332

Med alt respekt for hendes arbejde, men lavede hun andet end "rip-offs"?

Fra : Henrik 'Egern' Jense~

Dato : 01-05-05 22:04

Søren Kjeldsen skrev i en meddelelse ...
> Med alt respekt for hendes arbejde, men lavede hun andet end "rip-offs"?

Eksempler ønskes!

-- HEJ
...........................I øvrigt mener jeg, at dk.spil.computer bør
nedlægges!!.....................

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 02-05-05 12:17

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse

> Med alt respekt for hendes arbejde, men lavede hun andet end "rip-offs"?

Når man tager i betragtning, at hendes største nok var " Se venedig og dø "
Skrevet af Gasserne, egentligt til dem selv, men som de overlod til Lone
Kellerman, og selv agerede baggrund, bare under navnet Rockbandet.... Så kan
det vel næppe kaldes Rip off.....
I øvrigt mener jeg, at hendes popularitet, skyldtes, at hun var en stor
performer, med en stemme, der i hendes storhedsdage, kunne fylde en
markedsplads... Det har gennem flere år, ikke været en hemmelighed, at hun
ikke længere havde stemmepragten, til at synge sit absolutte glansnummer,
men det fik ikke hendes publikum til at undlade at kræve det. Hun sang den
da også hvergang, men altid med sidebemærkningen, " Så er i altså selv ude
om det " .... Alt i alt, så tror jeg ikke, at hun fik nogen berømmelse,
som hun ikke havde fortjent. Her vil hendes minde i hvert fald holde længe.

M.V.H.....Benny..

Fra : AndersB (9000)

Dato : 02-05-05 22:55

Benny Mortensen 9700 wrote:

> [...]
> Kellerman, og selv agerede baggrund, bare under navnet Rockbandet.... Så kan

Rockbandet var Lone Kellermans faste band. Kan ikke huske navnene på
medlemmerne, men der var intet sammenfald med Gasserne.

En anden af hendes kendeste sange var en fordanskning af The Locomotion:
Kom an, kom an, tag mig lidt på ordet i nat (kan ikke huske den
nøgagtige titel), btw.

Mvh
AndersB
- der så Lone og Rockbandet som 13-årig i '78. Det gjorde indtryk!

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 11-05-05 11:56

"AndersB (9000)" <andersbystrup@gmaill.com> skrev i en meddelelse
> Benny Mortensen 9700 wrote:

Det er muligt, har aldrig set Rockbandet... Men det var hvad Kim Larsen
fortalte på TV. Derfor regnede jeg det som rigtigt. Så Kim må være ved at
være forkridtet.

M.V.H.....Benny..