Raveonettes - P3
Fra : Martin Mørk Jensen

Dato : 29-04-05 20:00

Hey!

Er der nogle der har billeder fra sidste torsdag hvor Raveonettes??

/MJ

Fra : Martin Mørk Jensen

Dato : 29-04-05 20:14

"Martin Mørk Jensen" <martin@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hey!
>
> Er der nogle der har billeder fra sidste torsdag hvor Raveonettes??
spillede....

Fra : Carsten D Andersen

Dato : 30-04-05 12:07

"Martin Mørk Jensen" <martin@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hey!
>
> Er der nogle der har billeder fra sidste torsdag hvor Raveonettes??

Næ, men du kan se live her:
http://www.dr.dk/p3/plus/raveonettes.asp

VH
/Carsten

Fra : sniper_Nolight

Dato : 30-04-05 16:27

> Næ, men du kan se live her:
> http://www.dr.dk/p3/plus/raveonettes.asp

fedt! - jeg troede min chance for at se det vbar misset

--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Martin Mørk Jensen

Dato : 30-04-05 19:40

"Carsten D Andersen" <dettmaring@fjerndettestofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:427366ed$0$313$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...

> "Martin Mørk Jensen" <martin@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Næ, men du kan se live her:
> http://www.dr.dk/p3/plus/raveonettes.asp

Så den, har gemt showet både på "video" og lydfil....

/MJ

Fra : sniper_Nolight

Dato : 01-05-05 21:31

> Så den, har gemt showet både på "video" og lydfil....

mediaplayer vil ikke åbne den her - a network error occured... det er nyeste
media palyer på en pc med alle opgraderinger... har noget oplevet det med
filer fra dr.dk?

Fra : Martin Mørk Jensen

Dato : 02-05-05 19:50

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> mediaplayer vil ikke åbne den her - a network error occured... det er
> nyeste media palyer på en pc med alle opgraderinger... har noget oplevet
> det med filer fra dr.dk?

Mystisk, jeg rippede bare videoen....!

Fra : sniper_Nolight

Dato : 02-05-05 21:55

> Mystisk, jeg rippede bare videoen....!

prøvede igen idag - startede uden problemer - ? !

Fra : Martin Mørk Jensen

Dato : 03-05-05 17:41

> prøvede igen idag - startede uden problemer - ? !

Kan du se filen på http://www.dr.dk/p3/plus/raveonettes.asp ???
Jeg brugte et program der hedder "WM Recorder" til at hente filen med.

/MJ

Fra : sniper_Nolight

Dato : 03-05-05 19:57

> Kan du se filen på http://www.dr.dk/p3/plus/raveonettes.asp ???
> Jeg brugte et program der hedder "WM Recorder" til at hente filen med.

nu kan jeg ja, men i et par dage kunne jeg ikke se noget som helst der
krævede media player på dr.dk - network error, fik jeg at vide.
idag har jeg nydt græker kaj, birger og fætter fis og meget andet godt på
dr.dk/monkey helt uden problemer...

det prog du nævner, er det freeware? - der er da en del jeg godt ville
gemme - de fjerner det jo nok en dag.