Queen rocks!
Fra : Søren Rohde

Dato : 29-04-05 15:47

Hej,

Var til koncerten i Hamburg i går, og må sige at de gav den gas. Det var
min
første koncert med bandet, og jeg havde glædet mig til at høre Brian May
give den gas på guitaren - hvilket man må sige at han gjorde.

Ellers må man sige at de endelig fik begravet Freddie, og det er spændende
om Queen vil tage på tur igen når den aktuelle er afsluttet, eller om der
var tale om en enkeltstående event.

Så til alle der tager til Stockholm imorgen kan jeg kun sige: glæd jer,
der
er stadig liv i Queen. Og uden at afsløre noget kan jeg sige at Bohemian
Rhapsody bliver fremført på den eneste rigtige måde.

/ Rohde

Fra : Morten Nielsen

Dato : 02-05-05 11:22

"Søren Rohde" <rohde@tech-point.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er stadig liv i Queen. Og uden at afsløre noget kan jeg sige at Bohemian
> Rhapsody bliver fremført på den eneste rigtige måde.

Jo tak, det var sgu intet mindre end KANON i Globen!!!