die herren
Fra : tina hedeman

Dato : 28-04-05 08:42

Hej med jer

jeg vil høre hvad jeres mening om die herren er.
Jeg overvejer at jeg skal høre dem når de kommer til rosenholm festival.
Jeg ved det er et u2 kopiband, men er det værd at sætte næsen op efter det.
hilsen tina

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-05 09:44

tina hedeman wrote:
> [...]
> Jeg ved det er et u2 kopiband, men er det værd at sætte næsen op efter det.

De er _ret_ gode...

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : Michael

Dato : 28-04-05 09:23

tina hedeman wrote:
> [...]
> Jeg ved det er et u2 kopiband, men er det værd at sætte næsen op efter det.

Absolutely, de er kanon fede :)

/Michael Villekjær

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 28-04-05 10:32

"tina hedeman" <th@daf-grenaa.dk> wrote in
news:427093c5$0$73807$edfadb0f@dread14.news.tele.dk in dk.kultur.musik:

> [...]
> Jeg overvejer at jeg skal høre dem når de kommer til rosenholm
> festival. Jeg ved det er et u2 kopiband, men er det værd at sætte næsen

De er rigtigt gode. Vi plejer at joke med at det er forsangeren der er inde
i Bono, eller omvendt. Har hørt dem et par gange, og kan kun anbefale dem.

/Søren

Fra : zcully

Dato : 28-04-05 15:50

"tina hedeman" <th@daf-grenaa.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg overvejer at jeg skal høre dem når de kommer til rosenholm festival.
> Jeg ved det er et u2 kopiband, men er det værd at sætte næsen op efter

Ja de er ultra fede.
Jeg så dem i Rosenholm sidste år og er der 100% sikkert igen iår. De væltede
nærmest teltet!!! Flere bænke gik simpelthen i stykker af folk der hoppede
og dansede
Kan ikke anbefales nok.

/Zcully

Fra : Søren Nielsen

Dato : 28-04-05 21:28

tina hedeman wrote:
> [...]
> Jeg overvejer at jeg skal høre dem når de kommer til rosenholm
> festival. Jeg ved det er et u2 kopiband, men er det værd at sætte

Dem kan du roligt tage ind og se :)

Søren

Fra : Pipeline

Dato : 29-04-05 00:16

"tina hedeman" <th@daf-grenaa.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg overvejer at jeg skal høre dem når de kommer til rosenholm festival.
> Jeg ved det er et u2 kopiband, men er det værd at sætte næsen op efter
Jeg har aldrig selv set dem live, men har en ven der er vild med dem. Han
beskriver forsangeren som "manden der lyder mere som Bono end Bono gør" og
"forsangeren som U2 gik glip af, og derfor måtte nøjes med Bono".
Så de skulle vist være helt OK.
MVH
Pipeline