K.B.H. 6-7/5 ????
Fra : Per Haysen

Dato : 27-04-05 17:33

Jeg er en Jyde, hvis dejlige kæreste har spenderet et par overnatninger i
hovedstaden, for lidt teenagkæleri og hygge, uden børn - 6-7maj.
Vi har en del vi gerne vil se om dagen, men mangler lidt til aftnerne. Er
der nogen der har lidt idéer til en god koncertoplevelse og /eller
teateroplevelse.
Vi er årgang 1960 og et par gamle hippies.
På forhånd tak.
Per Haysen.
Silkeborg

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 27-04-05 19:48

Per Haysen skrev:
> [...]
> aftnerne. Er der nogen der har lidt idéer til en god
> koncertoplevelse og /eller teateroplevelse.

Nogle af de etablerede musiksteder byder på den danske rockgruppe
Carpark North om lørdagen i Pumpehuset, den amerikanske hiphopgruppe
De La Soul om fredagen på Vega og danske Johnny Deluxe til fredagsrock
i Tivoli.

Hvis det lyder for ungt, så prøv en søgning på kultunaut.dk. Der er
mange mindre arrangementer i forskellige genrer.

> Vi er årgang 1960 og et par gamle hippies.

Lader det sig overhovedet gøre at være en gammel hippie, når man er
født i 1960?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Per Haysen

Dato : 27-04-05 21:04

født 1960 og være gammel hippi --ja jeg er vist født 10 år for sent, i
forhold til min musik-smag
Den side du foreslår er rigtig god - tak for hjælpen.

Fra : rosenauer.dk

Dato : 28-04-05 13:47

Hey Per!

Jeg ville checke de websites der omtaler koncerter - www.aok.dk,
www.musik.dk, www.gaffa.dk, www.kultunaut.dk .. men ellers er fredagsrock i
Tivoli altid lidt udover den sædvanlige koncertoplevelse (tror jeg! )

/Martin
http://rosenauer.dk