Guitar strenge
Fra : Anders K. Jacobsen

Dato : 27-04-05 16:52

Hej.

Jeg vil til at prøve finde den guitiar frem som jeg aldrig fik lært at
spille. Det er en ca. 5 år gamel spansk sag af rimlig god kvalitet.

Jeg har ingen ide om hvordan sådan en fætter bør lyde men jeg har en
eletronisk stemme ting som ser ud til at virke fint. Men mit spørgsmål går
på. Bør jeg skifte strenge efter 5 år.? Mister de klang hvis den bare
hænger. Synes sgu den lyder lidt tam men det er muligvis bare mig og ikke
sikkert det har noget medn strenge at gøre.

Anders

Fra : David Rasmussen

Dato : 27-04-05 17:21

Anders K. Jacobsen wrote:

> [...]
> hænger. Synes sgu den lyder lidt tam men det er muligvis bare mig og ikke
> sikkert det har noget medn strenge at gøre.

LOL!!! :)

Ja, undskyld, men jeg grinte rent faktisk højt da jeg læste dit
spørgsmål. 5 år er alt for lang tid uanset om guitaren har været i brug
eller ej. Hvis guitaren bruges jævnligt er det ikke underligt at skifte
i hvert fald månedligt. Ikke at jeg altid selv får det gjort, men det
giver god mening.

Køb straks nogle Savarez-strenge og oplev en stor forbedring!

/David